tiistai 31. tammikuuta 2012

B-day

Tänään oli nyt se päivä vuodesta, ku mua on lupa onnitella. Täytin nimittäin tänää 15, ja eihän mulla nyt mitenkää erilainen olo oo ku ennenkään. Oon vaan taas yhen vuoden vanhempi, vaik onha se kyl iha hienoo olla omanikäsistä vanhimpien joukossa, ku kovin monella ei kuitenkaa tammikuussa synttärit oo. Vaik mulla ne tosin tulee aina tällee viimenen päivä kyseistä kuuta:)
En aio mitenkään erityisemmin tätä mun merkkipäivää juhlia. Yritettiin keksii kavereiden kans kaikkee leffaanmenosta hohtogolfiin, mut noit ei kiinnostanu mikää leffa teatteris eikä hohtogolfiinkaan sit päädytty:D No mennää Sagalle sunnuntaina kattoo jotai vuokrattuja leffoja, ku silläki on synttärit tässä viikon päästä ja mun huone on tällä hetkellä aika sekanen ku kaikki tavarat kasattu yhen sängyn päälle tapettienrepimisen ajaks.

Eipä tässä kyllä muutenkaan mitään ihmeellistä oo sattunu. Eilen oltiin Pauliinal pelaas Kinectii ym. En oo viel tilaillu niit dvd'itä tuol cdonista. Ehkä torstaina hoidan sen äidin kans. Se ymmärtää varmaa muutenki noist nettitilailuist vähä paremmi, en jaksais iskäl alkaa ny selittää. Lopullisesti päädyin muuten ostamaan nyt sitte sieltä ne kaks kauhuleffaa; Reekerin ja Prom Nightin sekä viel ainaki The boxin ja Julie & Julian. Saatan viel tilata sen No strings attachedinki noide lisäks, mut se Knight & Day ei sit oikee loppujen lopuks nyt innostanukaa.
Torstaina käväsen siskon kanssa Anttilassa. Tarkotus ois ostaa ainaki Just go with it joka netAnttilan mukaan on vaan 7,99 e ja systerin ansiosta saadaan siitä viel euro tai pari alennustaki:) Samalla saattaa irrota Kaameat pomotki mukaan ostoksiin.
Jotai päivän kuvailui viel;

 Päivän asu:
Trikoopaita, H&M
Löysä neuleliivi, Vero Moda
Farkkuleggingsit, Gina Tricot
Kaulakoru, H&M






Nyt meen kerranki täst aikasi nukkuu, ni en oo huomenna aamulla täys zombie:) Hyvät yöt siis..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti