sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Väriä elämään

Käväsinpä eilen pitkästä aikaa Myllyssä. Käyn siel tosi harvoin nykyään, ku paljon helpompi mennä bussil Turkuun, ku mennä sillä reson keskustaan ja sieltä kävellä Myllyyn. Jostain syystä en vaa hirveen usein pyydä meiä vanhempii heittää mua Myllyyn, vaik eihän sinne edes oo niin pitkä matka ajaakaan. No kuitenkin, tuli lisättyy vähä väriä vaatekaappiin tällee tulevan kevään kunniaks.


 Raitapaita, 9,95 e, Gina Tricot
Keltasia vaatteita mulla ei paljon oo, joten oli ehkä ihan hyvä hankkia. Arvoin tän, ja pinkin version välillä mut musta tää vaan jotenki näytti paremmalta. En ehkä kuitenkaan ihan oo viel mikään pinkin ylin ystävä. Tietty oisinhan mä sen pinkinki voinu ostaa, ku tää hinta ei mikää päätähuimaava oo, mut aattelin et ei varmaa tuu käytettyy kahta samanlaist paitaa..

 Farkut, 19,90 e, Gina Tricot
Just sanoin etten hirveesti tykkää pinkistä, mut jo seuraavassa kuvassa esittelen mun uudet vaaleenpunaset farkut:D Tosiaan, rakastuin heti Ginan uusiin värikkäisiin farkkuihin. Meinasin ensin ostaa vihreet, mut aattelin et mulla on jo vihreet farkut (eri sävyset tosin), joten aattelin sit et ostan nää vaaleenpunaset ku tuntu muutenkin ehkä sopivan useimpiin mun vaatteisiinki hyvi. Katotaa miten reaktio muuttuu täsä lähipäivinä, palautan nää jos alkaaki ärsyttää.

Sukat, 7,90 e, Cubus
Palmikkopannat, 1,95 e, H&M
Sulkakaulakoru, 9,95 e, Vero Moda
Rannekoru, 6,95 e, Cubus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti