keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Alelöytöjen metsästystä & säätämistä

Tänään suuntasin Ainon kanssa Turkuun kattelemaan vähän alennusmyyntejä ja samalla ajattelin haeskella itselleni jonkinasteiset talvikengätki, koska varmaan viimeistään tammikuussa alkaa tota lunta satelee, ni sit ei Pumatkaan enää pärjää niille kinoksille. En edes löytäny bongannu kaupasta semmosia vaatteita, et ois ollu pakko ostaa. Ehkä ihan hyväkin, säästypä ainakin rahaa.

Haha, onneks Aino jaksaa aina ravata mun kans kaupoissa ja viettää kaks tuntii sovituskopeissa, koska oikeesti rahaan aina jotai 10 000 vaatetta sovitukseen, vietän siel aikaa varmaan tunnin ja sit loppujen lopuks ostan niist vaatteist ehkä yhen tai kaks.


Haha feilattiin Ainon kans useampaankin otteeseen H&M'ssä:D Ihan ensin Kop Kolmiossa valittiin kummatkin toisillemme tosi järkyttävät asut. Ku oltiin sovitettu ne päälle, Aino tuli mun pukukoppiin ku halusin ottaa siit kuvan. No sit sinä aikana joku muu meni sinne Ainon koppiin, ja siel oli kaikki Ainon tavarat sun muut:D No sit Aino vaa kyyhöttää siel mun pukukopis ja miettii et mitä se tekee mut kai se sit lopulta pääsi sinne takasi:D
No sit huomasin et ku Aino oli lähteny, ni se oli jättäny osan niist järkyist vaatteistaan sinne mun sovituskoppiin. Ryntään sielt mun kopist ulos viemään niit vaatteit Ainolle, ku nään et siin ulkopuolel on porukkaa, jotka tuijottaa mua ja sitä mun ihanaa kukkatätiasua. Sit vaan soperran jotain "oho" ja vetäydyn takas sinne mun omaan koppiin. Järkevää..



Mietin kauan, et ostanko ton clutchin Gina Tricotist, mut sit aattelin ettei sitä varmaan tuu käytettyy paljoo, ku aika epäkäytännöllinen esim. shoppailessaki, ja muutenkin hinta oli 30 euroo..

Subil syömäs. se pöytä oli muuten aika siivottoman näköne ku lähettiin Ainon kans sielt:D


Roberts Coffee<3

jääteetä:)
Unohdettiin muuten Ainon kans ainaki kolme kertaa tavaroitamme jonneki liikkeisiin:D Ekan kerran Aino unohti sen kaikki ostoskassit H&M'n pukukoppiin. Pitkän odottamisen sun muun jälkeen saatiin ne sit viimein takas.
Tän episodin jälkeen huomasin et mun Gina Tricotin muovikassi oli kadonnu jonnekin!:D Mietiskeltiin siinä sitten, et missäköhän se mahtais olla, ku just äsken mulla se vielä oli ollu, mut se oliki vaan sit loppujen lopuks luiskahtanu yhen pöydän alle, ku olin hetkeks laskenu ne kassit siihen.
Kolmas kerta kävi, ku huomasin ettei mulla ookaan enää takin alla mun Vero Modan pitkähihasta. Mentiin sit Ginaan kyselee sen perään, ja saatiin se onneks kassalta takasin:D Oon niin uupunu tost ostosreissusta, etten varmaan vähään aikaan meekään shoppailemaan. Muutenki aika hyvin on tullu tota rahaa tuhlattua tässä talvella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti