maanantai 26. joulukuuta 2011

Lahjoja ja muuta mukavaa

Hahaa, en jaksanu odottaa lahjojen kuvaamista keskiviikkoon ja olishan se muutenkin hitusen tyhmää ikuistaa ne vasta sillon, ku jouluki jo monen päivän takana.
Kaiken siis sain minkä halusinkin PAITSI en Finnkinon leffalippuja, rahaa tai ginan lahjakorttia, mutta ihan ymmärrettävääkin, koska noihinkin lahjoihin kulu ihan hyvä määrä rahaa ja sain myös semmosta, mitä en edes pyytänyt :) Todennäkösesti saan kyl noi leffaliput myöhemmin jossain vaiheessa, koska se tulee halvemmaks käyttää niitä ku ostaa joka kerta erikseen se lippu. Muutenkin tulossa paljon leffoja, joita haluisin nähdä joten tulis tarpeeseen ne tiketit. No mutta pitemmittä puheitta niihin lahjoihin..
Neutrogenan Visibly clear Spot stress control-tuotteet löyty paketista. Sain ton Daily Scrub-kuorinta-aineen päivittäiseen käyttöön, 3-in-1 daily cleansing lotion-kasvoveden, Ultra-light spot treatment moisturiser-kosteusvoiteen sekä Wash mask-naamion, joka samalla puhdistaa. Essiltä sain myös ton H&M'n kasvonaamion. Neutrogenaa oon jo testannu, ja tähän mennessä on vaikuttanu aika hyvältä tuoteperheeltä :) Aika näyttää, et miten käy.

 Ainon lahjapaketista löyty mm. söpö kissamagneetti. Toi lause pitää niin paikkaansa!

 Karkkia ja suklaata tuli paketeista. Mun karkkitankopakkaus jäi kuvasta pois, siitäki paketista syöny jo puolet :D

Alvin ja pikkuoravat 2-dvd. Mä en siis toivonu tota, mutta Lotta anto sen mulle silti:D En oo ehkä leffan suurin fani (joskus aiemmin sen nähny), mut kai ton vois joskus toisteki katsoa vaik kavereiden kanssa ;)

Pyjama Gina Tricotist

 Toinen pyjama ginasta.

 Tää on se Indiskan puurasia, jonka halusin. Mun pitää viel keksiä tälle paikka, mut jonnekin näkyville sen haluun, ku noi kannen kaiverruksetkin on niin hienot :)

 Tää rannekoru oli paketoitu johonki ihme paperikassiin, jonka kyljessä luki Tokyo Jane ja olin vaa et "Missä Turussa on semmonen kauppa?" No viimein mulle kerrottiin, et toi on ilmeisesti joku Wiklundin nuortenvaate-/asustemerkki, ja toi on siis sieltä Wikken tietyltä osastolta ostettu. No ite tykkään tosta rannerenkaasta, ja vaik näyttää liian isolta ehkä kuvassa, ni ei se kuitenkaan ranteesta tipu.

Mä en ois ikinä ite keksiny toivoo tota, mut toi lahja on itse asias tosi hyödyllinen, koska leivon tosi usein kotona. Oon muutenki kyllästyny koluumaan ohjeita netistä, ku usein ne on vielä mitotettu jollekin 45 ihmiselle ja sit siitä pitää alkaa suorittamaan jotain ihme jakolaskuja. Ei kiitos! Selailin jo tota kirjaa, ja en malta odottaa et pääsen toteuttelee noita reseptejä :)

 Tohvelit Skopunktenista. Mun on pakko päästä tonne kauppaan!

Pari (tai itse asiassa kolme) hiustenhoitotuotetta löyty myös lahjapaperiin käärittynä. Ehkä huomaattekin kuvasta, että tota Schwartzkopfin BC Bonacure Oilia on kaks kappaletta, ja kävikin niin, et ostin itselleni sen joululahjaks Turusta, mut myös meidän äiti hankki sen, ku ei tienny et olin ostanu sen jo. Toivottavasti on hyvä tuote, et tulee käytettyä toi toinenkin pakkaus :D
Sain myös Tigin Bed Head-tuoteperheeseen kuuluvan Totally Baked -hiusmarengin. En ollu ikinä ennen kuullukaan hiusmarengista, mut aika lailla se muotovaahtoa muistuttaa. Ainoo vaan, et se rakenne muistuttaa enemmänkin semmosta saippuavaahtoa, kuin kiinteää muotovaahtoa. Ton siis pitäis kosteissa hiuksissa antaa volyymia ja pitoa föönauksen jälkeen. Ihan semihyvä tuote, kun kokeilin. Kaiken lisäks toi tuoksuu ihan joltain marengilta, ja netistä katsoin, että sen on tarkotus muistuttaa sitruunamarenkipiirasta :D Hintahan ei Tigin tuotteissa oo se halvin, mut paljon niitä myös kehutaan.

Jokusen kynsilakan olin onnistunu myös ostamaan mukaan lahjoihini. Oikealta vasemmalle; O.P.I Nail Lacquer sävy Fresh frog of Bel Air ja Black Shatter (samanlaista kuin graffitilakka) sekä Kissin koristelukynsilakkasetti.

Lotan isovanhemmilta sain tommoset tosi hauskanväriset villasukat. Tykkään!

Sain sitte myös tän mun ihanaisen Jet Set-kellon, joka on ihan samanlainen kuin vanhakin, mut tätä täytyy nyt pitää visusti silmällä, ettei koe samaa kohtaloa kuin vanha kello. Vaikka en ehkä oo ihan tottunu rannekellosta aikaa katsomaan, ni onhan se kuitenki monille suurimmaks osaks myös asuste.

Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä yks tän vuoden ihanimmista joululahjoista; Adidaksen huppari. Oon jo kauan halunnu tätä, mut syy siihen etten oo ostanu, on se et kasvan todennäkösesti viel joko leveyttä tai sit pituutta, ja se huppari vois käydä äkkii pieneks ja iso määrä rahaa menee hukkaan. Nyt tuli kuitenkin hyvä tilaisuus ostaa ja kaiken lisäks mä en tästä enää hirveesti muutu mihinkään suuntaan, ku 15 alkaa lähestyä siinä ikämittarissa, joten aattelin antaa itselleni luvan ostaa se:) Tykkään kyllä kovasti, mukava päällä ja musta väri on ajaton.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti