torstai 1. joulukuuta 2011

Printtihirviö

Juumoi taas jälleen kerran. Pientä asukuvaa ihan näin tähän aluks. Otin taas pitkästä aikaa käyttöön nää mun kuviohousut :) En muistanutkaan et kuinka paljon oikeestaan tykkään niistä, vaik kritiikkiä onki puolin ja toisin aiheuttanu. Pääasiahan on et ite tykkään niistä, muiden mielipiteet asiasta ei mua kiinnosta:D
 Trikoopaita, H&M
Housut, Gina Tricot
Laukku, Gina Tricot



 Sydänriipus, Vero Moda

Rannekorut, Vero Moda

Ihanaa, mulla alkaa toi koerumbakin vedellä viimesiään. Tänään pokkasin muuten englanninkokeesta 10- ja tyytyväinen olen, taidan ton todistusnumeron jo vähän arvatakin vaik suunnilleen aina se on siinä samassa pysynykin. Lisäks tänään hoidin alta uskonnon esseekokeen. Onneks siihen ei tarvinnu lukea, koska tehtävänä oli vaan kirjottaa essee yhdestä annetusta aiheesta oppikirjaa apuna käyttäen. Olin aiemmin saanu mun kotona tekemästä ristiretkiesseestä 10-, ja toi ope kuulemma painottaa enemmän sitä kotiesseen numeroo, eli jos ny vaik saisin täst 9+ ni voisin saada todistukseen 10 uskonnosta joka ois tosi hyvä juttu :)
No mut jos puhun nyt vaik muustaki ku koulusta, ni mulla oli tänää tanssiharkatki ja musta ainaki meiän ryhmä näyttää iha tosi hyvältä ja kaikki osaa sen tanssin. Kivat paineet niillä, jotka tanssii eturivissä siinä meidän asetelmassa tai missälie. Mut valittiin silloin joskus toiseen riviin ja ehkä se sit osottaa jotain, etten oo ihan huonokaan tanssija:D Huomenna suunta sit viel kenraaleihin ja lauantaina tanssinäytös. Asua en oo vielä ees ommellu, mut äiti tekee sen sit huomenna ;D
 Äiti hankki mulle tanssinäytöstä varten tämmöstä kimaltelevaa eye lineria. Make up storen tuote tuo siis on ja ainakin Wiklundilla myydään. Hinta ei oo mikään ihan halpa mut ei superkalliskaan, ja toi laatu on hyvä ku ei meinaa lähtee pois pesemälläkään.

Koko postaus oli täynnä kuvia mun naamasta, pahoittelut siitä ._. btw en tiiä ootteko huomannu, mut mun kuvien laatu ei oo mitään ihan huippua. Syy on siinä, et mun digikamera on ollu huollossa jo pidemmän aikaa, koska sen vedenkestävyys petti. Se lennätettiin nyt jonneki sit korjattavaks ja saan sen joulun jälkeen takas, joten siihen saakka kännykkäkamera on kaveri ja jouluna otan kuvia varmaan siskon kameralla sitte..
Nyt meen lukee terveystietoo ja sit ehkä nukkuu joten hyvät yöt nyt teilleki :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti