sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Got 2 luv Christmas

Saatte taas nauttia kännykkälaatuisista kuvista, koska Lotalla oli se kamera kyllä mukana jouluna, mut usb-johto oli jääny himaan. No mut hyviä uutisia, mun kamera on jo saapunu sinne liikkeeseen, ja me haetaan se pois todennäkösesti tiistaina. Jo oli aikakin! Oon niin kyllästyny tähän HTC'n kameraan, vaik se onki monin verroin parempi ku sen mun vanhan Nokian, mutku tää ei tunne käsitettä "makro" eikä kyllä paljon mitään muutakaan. Kuvaan sit varmaan keskiviikkona hyvässä päivänvalossa ja vanhalla kunnon Fujifilmillä noi mun joululahjat :)

En tiiä huomaako kuvasta, mut toi kuusi on ihan sairaan tuuhee ja iso:D Oli vaikee saada kunnolla koristeitakaan, ku niin paljon oksia. Selvästi ei kyllä mikään ihan luonnollisesti kasvatettu :D


 omnom.. valkosipulietanoita<3



 systeri<3

 fisuu



 Lahjat :)


 Ilta kulu perinteisesti Afrikan Tähtee ja Compatibilityy pelaten :) haha ja yhtä hauskaa on sit aina joka joulu :D



 Lotta sai lahjaks Ikeast tommosen yölampun ja mä niiin ihastuin siihen<3 Toi valo siis muodostaa noista rei'istä kattoon paljon sellasia valopalloja ja sit se kuvio pyörii tosi hitaasti ympyrää ja ku sitä pyörimistä seuraa, ni alkaa nukuttaa. Musta toho ois voinu myös kehitellä semmosen "diskoasetuksen" et sen saa myös pyörimään jäätävällä vauhdilla ni eipähän tarvis bileisiin ostaa erikseen diskovaloa. Toi on niin halpakin, ni ihan varmana hankin tommosen iteki.

Joo totaa.. valvottiin Lotan kans puol neljään Simsiä pelaten. Sama meno jatku seuraavana päivänä kello 11 :D Tosiaan, ei astuttu ulkoilmaan ainakaan vuorokauteen. Suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti