perjantai 16. joulukuuta 2011

Till the sunrise

Menin sittenki tänää Turkuun ostelee niit joululahjoi:D Tuhlasin vissii iha mukavasti rahaa, koska olin Indiskan kassal ku se ihme korttikone ei hyväksyny mun pankkikorttii ja sit se myyjä vaa sano et "Onkoha sulla joku kortillaostamisraja päivässä ja oot jo käyttäny sen". Sit muistin et ainii, mullahan on se 150 euron ostoraja mut en ollu muistanu sitä ja olin vaa ostellu kaikkee ku tiesin et saan ne rahat myöhemmi iskält takasi:D Enkä kuitenkaa ollu ostanu mitää turhuuksii, mut niist kaikist ostoksist oliki sit kiertyny aika paljon rahaa:D No, jätin ne mun ostokset kassal ja lähin vähän äkkii sielt kaupast:D
Menin ton Indiskaepisodin jälkeen purkamaan ärsytystäni Arnoldsiin mättäämällä bagelin ja suklaamuffinin:D Sit jossain vaihees äiti pääsi töistä ja menin sen kyydillä kotiin:D 


Meen huome suorittaa loppuun ne hankinnat, onneks niit ei oo enää paljoo koska oli aika ihanaa kantaa tuol painavii ostoskassei ja rampata sovituskopeis vaik shoppailu onki mun lempiharrastus<3 Ja tosiaan, tää nyt kuulostaa siltä et oon joku hemmoteltu kakara, joka vaan vinguttaa luottokorttii kaupois ja isi maksaa, mut en yleensä saa tällee vanhemmilt näin paljon rahaa, ja käytän nykyään melkein pelkästään omia kesätyörahojani ostellessani esim. ihan normisti vaik vaatteita. Mut nyt on joulu eikä mun käytännös kuulukaan kustantaa lahjojani viel itse:D Ja monien muiden joululahjatoiveisiin kuulu järkkäreitä sun muuta kallista, kun omassa listassani kallein toive oli 50 euron kello.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti