perjantai 9. maaliskuuta 2012

Pitkästä aikaa

En jaksanu odottaa postailua ens maanantaihin asti, jolloin meille asennetaan siis se uus modeemi, joten oli pakko kirjotella kännykällä. Pahouttelut siis jo etukäteen mahdollisista kirjotusvirheistä, karmeista riviväleistä ym.
Tosiaan, se Soneran viihdepaketti saapu eilen. Olin ensin ihan innoissani ja surkeilla sähkömiehentaidoillani yritin epätoivosesti kytkeä sen mukana tulleen modeemin johtoja tietokoneeseen. Kaikki suju hyvin kunnes en tienny enää mitä ohjeissa tarkotettiin verkkokaapelilla. Äitiki huomautti siinä vaiheessa niinkin vähäpätösen pikkuseikan et " Ai niin se nettiyhteys ei joka tapauksessa toimi vielä, et soneralta tulee tekstari kun ne on saanu myös sen kuntoon." Niice olin siis tehny turhaa työtä. No, soneralta tuli tänään viestii et he on ny kytkeny sen netin valmiiks ja me palkattiin maanantaiks asentajat asentamaan sen modeemin ja digiboksin joka kuuluu kans samaan pakettiin.
No mutta muuten tää viikko tuli vietettyy TETissä. Olin siel päiväkodissa töissä ja pari ekaa päivää oli vähän pakkopullaa mut sit tutustuin paremmin niihin lapsiin ja ne oli tosi ihania:) Tuli mieleen ne ajat ku iteki olin tuol samaises tarhas. Oli vähä haikeeta lähtee sielt tänään, ku en todennäkösesti enää ikinä palaa sinne ja mielummin mä muutenki oisin sinne jääny ku menny kouluu..
Yritän täs ny keksii maanantaihin asti tekemist. Oon kattonu leffoi ja tommosta tässä. Vois lukee sitä tylsää äikän fantasiaromaaniaki kirjanpalautustuntiu varten. Lisäks oon alottanu yhen aika pienen projektin minkä parissa saan vähä aikaa kulumaan. Voisin esitellä sen jossain vaihees vaikkei se mikään ihmeelline ookaan.

Toivottavasti jaksoitte lukee vähä päivityst. No photos tällä kertaa mut maanantain tulee sit toivottavasti jo kunnolline postailu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti