maanantai 19. maaliskuuta 2012

Slaskigt.

Otin tänään vaihteeks noi mun kevätjalkineet käyttöön, mut se oli ehkä vähän huono idea, ku tuolla nyt on aika loskasta. Mulla niiden mun nilkkureiden sisäpohjantaiminkälie kangas vähä repsottaa ja tuntuu aika inhalta jalan alla. Pitäis kuumaliimata se, mut emmä nyt kuitenkaa sitäkää oo sit saanu tehtyä.
Muutenkaa ei mitkää ihanteelliset kevätkelit ollu tänään ja viittaan meinaan tohon auringonpaisteen puutteeseen, mut eipä se mitää, harmaasta säästä huolimatta otin kameran esiin ja lähin niillä lenkkareillani tonne ulos.










Hahaa mulla kävi tänään muuten aika hyvä tuuri:D Olin just kävelemäs Sagan kans koulust kotii ja oltii semmosel ns. "päätiellä" mikä johtaa suoraan sinne koulun pihaan ja löysin siit maast 20 euron setelin:D En tiiä kenelt oli tippunu mut aika hyvä tuuri et just mä huomasin sen, ku siitä oli varmaa muutama muukin menny ennen meitä. Olin aika onnelline sen jälkeen, ku en nyt kuitenkaa ikinä ennen oo maast löytäny niin paljo rahaa:D
Nyt meen kertaa tota historiaa, meil on torstaina aika laaja-aiheinen historiankoe ja se tulee olee sama ku Maijamäel joten pitää valmistautuu hyvin. Yleensä tiiän aina et millasii kokei meiän oma historianopettaja pitää; tiettyjen termien/sanojen selitystä, mahollisesti pitää kertoo jostain tunnilla laajasti käsitellystä historiankirjas olleesta kuvasta ja sit ainaki viel essee. En tiiä millasii kokei toi Maijamäen ope pitää, mut toivottavasti ei vaikei:D Historiannumero meinaa jää todistukseen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti