perjantai 16. maaliskuuta 2012

When I look into your eyes I see rainbows in the sky

Ihana fiilis ku on perjantai ja koko viikonloppu edes:) Toivottavasti tuli nätit ilmat ja kaikkee ni vois ehkä ulkoilmassaki näyttäytyy.
Tän päivän vietin Ainon ja Essin kans:D haha lakattiin Ainolle Angry Birds-aiheiset kynnet, koska jostain syystä oon nykyään niin koukussa kyseiseen peliin vaik joskus inhosin sitä. No, joka tapauksessa kynnet nyt onnistu miten onnistu mut huonomminki ois voinu mennä. Kuva ei ehkä näytä koko totuutta, mut Ainon kynnet on valehtelematta tosi pienikokoset:D Vaikka se kasvattais pidemmät ni ne ois silti tosi pienet ni siks niihin oli hankala väkertää jotai ohuita ääriviivoja ym.

 taiteilija työssään taijotai..





tehtii vähä smoothieit

haha mun oli pakko laittaa tää kuva tänne, me näytetään Vertin kans iha samanlaisilt:D
Ai nii, mainitsin muuten niist jostai huonoist uutisist joku pari postaust takaperin ja ne siis liittyy Verttiin. Me vietiin tiistaina Vertti eläinlääkäriin, koska se oli laihtunu viime aikoina tosi paljon eikä suostunu myöskää syömään melkein mitään vaik kaikkea kermasta suunnilleen sulatettuun voihin oltiin yritettiin. Aateltiin et sillä taas on sitä parin vuoden takasta hammaskiveä ja sen hampaisiin sattuu, mut eläinlääkärissä huomattiin et kyse on jostain ihan muusta.
Vertin maksa on siis tosi huonossa jamassa, se lääkäri huomas sen heti jo siitä, ku Vertin korvien sisäpinta oli ihan keltanen. Sit siltä otettii verikokeet ja sillä oli kaiken maailman arvot tosi korkeella, esim. joku arvo ois pitäny oll 20-130 ni Vertillä ne lukemat oli yli 700 eli aika hirveesti yli sen sallitun määrän. Se lääkäri sano, et tää kissa joudutaan ehkä lopettaa tosi pian et tarkkailkaa tilannetta viikko. Jos kissa syö ja juo eikä näytä kärsivän ni eihän sitä sillon tietenkää lopeteta, mut lääkärin mielest tilanne oli aika pahassa jamassa.
Nyt kuitenki näyttää siltä, et Vertti saa viel lisää elinaikaa, koska sille maistuu ruoka ja vesi ja kyllä sillä elämänhalukin on kohdallaan.
Muistan vaan sen ku iskä ja äiti tuli kotiin sen kissan kanssa ja kerto uutiset mahdollisest lopettamisest ym. ni sain kauheen itkuhengenahdistuskohtauksen, koska Vertti on tavallaan aina ollu mun kissa ja se nukkuuki aina mun vieressä. En kestäny sitä ajatusta et se lopetetaan, ja tiiän et joskus se sen maksa pettää lopullisesti mut sillee yllättäen se oli tosi järkyttävä ajatus. Nyt yritän viettää sen kans paljon aikaa vaik ei se viel oo kuolemassa mut silti.







Saatiin muuten tietää ruotsinkokeen numerot ja sain 10-, josta luonnollisesti oon tosi tyytyväinen:) Maanantaina tulossa englannin kokeet ja yhtään en oo viel lukenu, mut toisaalta mun ei hirveesti tarviikaan. Jotenki englanti vaan jää mulla kerrasta päähän ja monet tunnilla opetettavat asiat oon itse asias tietämättäni osannu jo aikasemminki:D Emmä sillee mieti kielioppii ku muodostan niit lauseita, teen ne sen mukaan et kuulostaaks ne mun mielest oikeenlaisilta ja yleensä aina ne kyl oikein menee:D
Historianki valtakunnalline vastas seuraavana torstaina. Se koealue on osapuilleen ja vääristelemättä joku miljoona sivuu, mut kyl viel ehtii.
ja sori tost kissaromaanist tuol aiempan, mä tiiän et se on kilometrin pitune mut koittakaa jaksaa lukee..;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti