torstai 22. maaliskuuta 2012

Riparitapaamine

Otsikossaki ilmaisin et tänää kävin siis tossa ensimmäisessä riparitapaamisessa ja oli ihan mielenkiintost nähä sellasiiki ihmisii mitä ei pitkään aikaan oo tavannu. Oli aika mukava tulla sinne sillee hitusen myöhässä ja kaikki kokoontunu jo sinne saliin ja mä ryntään sinne meiän äitin kans. Sit seison vaa hetken siin ja mietin et mitäs tässä nyt pitäis tehä ennen ku tajuun mennä istumaan xd
Nojuu mutta aika tylsä kerta oli, mitään uutta ja valasevaa en saanu tost leirijaksost tietää, koska aika paljon inffoo saanu jo aiemminki. Seuraava tapaamine ois sit ens sunnuntaina, jotai opetusta sielläki sit luvassa.
Lauantaina oon menos muuten kattoo Nälkäpelii Sagan, Paukkelin ja Essin kans:) Oon niin innoissani, koska Nälkäpeli-kirjat on ehkä parasta ikinä. Harmittaa vaan et nyt toi menee massaks niinko Twilightin kanssaki kävi ja kaikki alkaa haukkuu sitä vaan sen takia. Toivon et toi leffa ei likaa hyvän kirjasarjan mainetta eli odotukset on korkeella. Suosittelen edelleenki kaikkii lukemaan ne kirjat, ite olin koukussa ensimmäisest sivusta alkaen. Idea on jotenki niin omaperänen ja koko juoni tosi koukuttava.








Historiankokeet muute suoritettu, olin aika yllättyny siit kokeesta:D Se varsinainen testi oli siis vaan kakspuolinen paperi, jossa oli jokunen monivalintakysymys eikä muuta:D Sen lisäks meille jaettiin viel konseptipaperit, johon piti kirjottaa essee, johon oli muutama aihevaihtoehto. Ite rustasin kolme sivuu jatkosodasta, et jos siitä ei täydet kuus pistettä irtoo ni vähän ihmettelen, mut musta toi koko koesysteemi meni kokonaisuudessaankin aika hyvin.
Ai niin, ja saatiin enkun kokeet, josta irtos 10. Oon tietenki onnelline numerosta, vaik ei se ehkä niin iso yllätys oo ku oon aina pärjänny kielissä ja musta toi koeki oli aika helppo..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti