maanantai 18. kesäkuuta 2012

Konfirmaatio

Sunnuntaina oli sitten se koko rippikoulun huipennus, konfirmaatio. Moni kysy juhlien aikana, et onkos nyt jotenki erilainen olo:D Hah, ei tää koko rippikoulu ollu mulle ees mitenkään iso juttu. Ok, oon varmaan ihan tyytyväinen naimaluvasta vähän vanhempana ja siitä et pääsen kummiksi mut pääasiassa odotin koko rippikoulussa sitä et pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin. Onneks niin kävikin, ollaan nyt vietetty aika tiiviisti aikaa yhdessä.
Kahdeltatoista oli siis konfirmaatioharjotus. Ehdittiin sinne just ja just Sagan kanssa, koska oon aika mestari ajankäytössä:) Siinä sit käytiin koko show läpi, jossain vaiheessa siirrytiin ulos harjottelemaan meiän esitysbiisiä, missä en nähny kyllä mitään järkeä, koska siitä meidän ohitse virtas koko ajan ihmisiä sinne kirkkoon ja ne vähän uteliaina katteli ja kuunteli kun siinä sitte hoilattiin täysillä.
Konfirmaatio meni hyvissä merkeissä, pelkäsin et mun kummitäti on jostain syystä unohtanu tulla paikalle ja sitte kun on aika siunata, niin istun yksin polvillani siinä rivissä kun muilla on kummit mukana:D Kyllä se kuitenkin oli tullu paikalle, vaikkei meinannu tunnistaa mua muiden rippikoululaisten joukosta:D

Juhlat alko varsinaisesti kello 16 ja meillä ei niin hirveesti vieraita edes ollu, mikä oli tosin ihan hyväkin koska mahduttiin just ja just meiän olohuoneeseen:D Harmittaa ku sää oli tommonen, olisin halunnu viettää juhlat ulkona. Ihme ku sekä päättäreinä että konfirmaatiopäivänä oli huono sää.
Äiti ja iskä oli tehny kaikkee hyvää ruokaa, suurimmaks osaks vaan keskityin syömiseen ja yritin niiden vieraiden kanssa jutustella, mikä oli välillä vähän hankalaa ku joitakin en ollu nähny moneen vuoteen.

















Mä jotenkin tykkäsin mun rippimekosta, alunperin mun oli tarkotus ostaa joku turkoosi hörhelöpörhelö, mut toi oli ehkä vähän parempi ratkasu:D Korostaa vyötäröö ja muutenki oon tykästyny vaaleenpunaseen väriin, vaik pinkki ei kyl vieläkään iske:D

Rippilahjaks sain suurimmaks osaks rahaa, käytän ne järkkärin ostoon ja tuun saamaan viel mammaltakin rahaa, ku se ei päässy mun juhliin. Myös vanhemmat lupas osallistua rahallisesti sen kameran hankintaan. Oon niin onnellinen, kun vihdoin kolmen vuoden odottamisen jälkeen saan sen<3 Ainoo vaan et mulla ei oo mitään, ei siis YHTÄÄN mitään tietoa siitä minkä järkkärin haluan. Pelkään, että vaikka mulle suositeltais jotain, ni silti tolla mun rahamäärällä sais jonkun parempilaatusenkin mistä en vaan oo tietoinen. Auttakaa siis ja kertokaa et mitkä on semmosia ominaisuuksia, mitä kannattaa järkkärissä arvostaa ja mitä kannattaa kenties ottaa huomioon ku on ylipäätään hankkimassa moista. Kiitos:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti