tiistai 12. kesäkuuta 2012

Riparikuvia

Ok tää postaus sisältää materiaalia ainoastaan meiän laivamatkalta. Aattelin et sisällytän kaikki kuvat johonki kolmeen postaukseen. Laivamatkalta oli niin paljon hauskoi otoksii et loin ihan oman postauksen pelkästään niille:D
Tavattiin siis puol kasi seurakuntakeskuksen pihalla. Aika monella oli iha normivaatteet tyylii nahkatakki ja farkut, ja oliha mullaki paitsi et olin eräjormailija mulla oli mun purjehdustakki:)
Haha tuli erilainen olo ku katto muiden matkatavaramäärää. Useimmat oli sisällyttäny kaiken johonki keskikokoseen lentolaukkuun ja Adidaksen olkalaukkuun. Mulla oli jäätävänkokone lentolaukku joka oli varmaa niitä isoimpia siinä joukossa + ISO (puhun todellaki semmosesta mihin mahtuu varmaa kuuden adidaslaukun tavarat) punanen urheilukassi + makuupussi jota en ollu saanu tungettua minkään kassin sisälle :S
Matka Naantalista Nauvoon bussilla kesti joku puoltoista tuntia, sen jälkeen alko viistuntinen matka yhteysaluksella kohti Utötä.
 ilmeellä mennään:D
















Laivamatka tuntu jotenki paljon pidemmältä ku se takastulomatka leiriltä. Pelailtiin hetki korttia yhteysaluksen kahvilassa, mut sit meiät häädettiin sieltä ja yritettiin kaikki mahtua semmoseen pieneen matkustajatilaan. Aika iso osa penkeistä oli jo varattu joten minä ja muutama muukin tyydyttiin istumaan vaan lattialla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti