lauantai 2. kesäkuuta 2012

Päättärit

Huh, ihanaa et kesäloma alko mut jotenki ei oo yhtää semmone lomafiilis ku ulkona kaatosade ja harmaa keli. Mahto olla niillä kivaa, joilla oli ylioppilasjuhlia tms. tänään. En muista et ois kertaakaan ollu todistustenjaossa tämmönen keli. Harmi ku en ehdi mitään lomaakaan viettämään, huominen kuluu töissä ja riparille pakkailussa. Maanantaina jo aamulla lähtö Utöseen, ois jotenki ollu kiva viettää ees vähä lomaa ennen ku lähtee sinne kylmään saaristoon, mut ei voi mitään..:/
Oon toosi tyytyväinen todistukseen, keskiarvo jossain siinä 9.6 paikkeilla, mulla on ollu viimeks niin hyvä seiskan joulutodistuksessa. Seitsemän kymppiä, olen ylpeä:) Ainoastaan liikka oli kasi, mut liikunta ei oo mulle tärkee aine. Pääasia et tossa numerossa sen jotenkuten saa pidettyä.





Päivän asu oli tänään täysin ginapainoitteinen korkkareita lukuunottamatta, jotka on Click Shoesista. Kyseisten kenkien 80 euron hinta oli aika suolainen, enkä normaalisti osta noin kalliita kenkiä, mut noi on mun rippijuhliin pääasiassa hankittu. Tottakai aion myöhemminkin käyttää.










Meiän alkuperäset päättärisuunnitelmat piknikistä isolla porukalla meni mönkään ton sateen vuoksi joten lähettiin sit vähän pienemmällä kaveriporukalla eli toisin sanoen Annikan, Pauliinan, Essin, Mirkan ja Sagan kanssa kattomaan Diktaattoria leffaan. Ihan jees se oli, odotin enemmän mut olihan se ihan hauska ja kivasti saatu irti siitä aiheesta. Kuitenki pieni pettymys kirveli mielessä leffan jälkeen:D
Tuli muuten Turusta ostettua samalla riparillekin vähän karkkia. Tosiaan, yli kilon irtokarkkipussi joka maksoki sit semmoset 13 euroo. Ton lisäks mulla on myös megapussi sipsejä, chilipähkinöitä, ihan jäätävästi suklaapatukoita ja puolentoista litran limpparipullo. Noiden lisäks tulee hankittua tietenki viel lisää juotavaa ja harkitsin jos ostais sit viel vähä lisää sitä suklaata:D Kuus päivää keskellä ei mitään vaatii raskaat eväät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti