keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Seeprahousut

Asukuvaa tulloo vähän lisää. Tänään oli suunnitelmissa mennä viettää iltaa isosten ja riparikavereiden kanssa Soiniemeen kuuden aikaan. Ihan hyvä, et tapaaminen oli niin myöhään, koska heräsin vast puol yhden maissa ja katoin pari tuntia Sinkkuelämää 2 -elokuvaa:D
Siel Soiniemessä oli aika tylsää:D Katseltiin tunti vaan jotain kuvia koneelta, kun yks meiän ohjaajista oli ollu Tansaniassa ja sit sen jälkeen sai mennä uimaan tai saunaan. Mulla oli aika kylmä ku ulkona oli niin viilee joten skippasin sen kokemuksen, mut lämmiteltiin kyl kavereiden kanssa vaatteet päällä siellä saunassa:D
Sen jälkeen sit kokoonnuttiin johonkin takkahuoneeseen paistamaan makkaraa ja vaahtokarkkei ja laulamaan, mut mulla ei ees ollu nälkä ni juteltiin sit hetki muiden kanssa ja lähettiin sen jälkeen Pauliinan kans sielt paikalta:D
Pitsitoppi, Monki
Housut, Gina Tricot

Medaljonki, H&M



P.s. Yritin kuvata mun digikameralla eilen sitä kysymyspostauksen vastausvideota, mut äänentoisto on niin ultimaalisen huono, et täytynee pyytää jos Pauliina suostuis kuvaamaan sen mun kanssa sen videokameralla:D Se ei välttämättä onnistu tällä viikolla, koska oon buukannu itelleni niin paljon muuta hommaa, mut katsotaan katsotaan;) Sori ku oon ihan susi näiden toivepostauksien toteuttamisessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti