torstai 14. kesäkuuta 2012

Shoe addiction

Sisäinen kenkäfriikkini pääsi valloilleen, ku käväisin eilen Dinskossa ja huomasin kaikki ne värikkäistä kenkäpareista notkuvat alehyllyt:D Suunnilleen puolet kaupasta oli täynnä 12-35 euron kenkiä. Ite suorittelin pikasia laskutoimituksia niiden kenkien hinnoista, jotka sillä ensinäkemällä oisin halunnu ostaa ja kyllä siinä aika lähelle sataa euroa päästiin. Onneks olin ees jotenki rationaalinen ja sain karsittua viimeistään kokeilemalla muutamia kenkäpareja pois. Päädyin sit kahteen pariin ja tyytyväinen oon.

 Tolppakorkokengät, 24,95 e, Dinsko

Sopii aika hyvin ton mun turkoosin mekon kanssa, mut en mä niitä siks hankkinu, vaan aattelin et ois ihan kiva piristys vaik ihan perus farkkushortseihin ja johonki kivaan toppiin. En omista hirveesti korkokenkiä, ni aattelin et muutaman parin hamstraus tässä ihan tulevaisuudessakin ei tekis pahaa.

 Saapikkaat, 24,95 e, Dinsko
Haha millä nimellä mun pitäis näitä kutsua? Nyörisaappaat? Kiilakorkosaapikkaat? Joo ihan sama, mut musta nää oli tosi söpöt ja olin niin ilonen et nää oli halvatki. Tulee olee täydelliset kengät syksyks ja seuraavaks kevääks. Ok, mun Pumat on vasta hiukan yli vuoden vanhat, mut päätin hankkii uudet kengät ysiluokan kunniaks ja nää oli halvatki. Kaupassa löyty ihan samanlaisia muitakin, mut kiilakoroilla ja yhdet oli ihan vaan tasapohjaset. Love these<3


Ostin myös...
Näytön suojakalvot Nokia Lumialle, 9,90 e, Stockmann
Hiuspinnit, 2,50 e, Glitter
Irtoripset, 4,95 e, H&M

 Mekko, 10 e, H&M
 Uus rakkausvaate! Tiiän et sanon näin ainaki itelleni joka kerta uuden vaateostoksen jälkeen mut musta tää on vaan ihana:) Moni ei ehkä tykkää ja täytyy sanoo et ei oo ehkä ihan sentyylinen vaate mitä itekään yleensä kaupassa katon, mut nyt pisti silmään ja oli kyllä halpaki. Tuun käyttää tätä varmaan syksyllä koulussa, koska kangas on aika paksua kesähelteille. 
Tulee täst jotenki mieleen 60-luku ja Twiggy ja kaikki muukin. Mulla alkaa jotenki hälyttävästi olla mekkoja aika paljon mut tykkään oikeesti pitää niitä, joten ei kai niitä mun tapauksessa voi olla liikaa..?



Meen nyt latailee musiikkii puhelimeen ja sen jälkee unten maille. Huomenna odottaa herätys varttia vaille kuusi ja seitsemäks töihin palvelemaan kirkuvia lapsia ja valittavia hotelliasiakkaita. Jipii! No ei kai, on ne joskus ihan mukavia ja hyvä et löytyy töitä.
Ai niin ja ei hätää, en oo unohtanu mun kysymyspostausta, vois tehdä sen vastausvideon vaiks jo tällä viikolla. Kattoo sitä toteutusta nyt vielä, et pyydänkö jonkun kaverin siihen ns. "kysyjäks".

2 kommenttia:

  1. Onks noi valkoiset kiilakorot.? Tai siiis kun ne ei näytä ainakaan tosa kuvas:-)

    VastaaPoista
  2. Ups feilasin:D Kyseessä ei siis oo kiilakorot vaan tolppakorot xd Tiesin kyl mistä nimikkeestä oikeesti kyse, mut ei vissiin oikeen ollu ajatus mukana tekstiä kirjottaessa:D

    VastaaPoista