lauantai 21. heinäkuuta 2012

Birdy Nam Nam


Tultiin just perheen kanssa thaimaalaisesta ravintolasta syömästä. Oon ihan täynnä nyt ku oon syöny jättikatkarapuja, possua, herkkusieniä ja bambunversoja currykastikkeessa ja kaiken lisäks viel friteerattua banaania ja kaks palloo jäätelöä. Thaimaalainen ruoka on kyl hyvää, ei mitään verrattuna kiinalaiseen ja ollaan käyty tossa samassa paikassa Turussa aina ihan siitä lähtien ku olin pieni.

Vietin just kolme päivää omassa rauhassa kotona ilman vanhempia, ku ne oli kiertelemässä autolla Suomen kaupungeissa. Ite en halunnu tylsistyttää itteäni monta tuntia autossa istumalla, joten jäin sit kotiin pitämään huolta kissoista:D Haha, oisin voinu huudattaa Skrillexiä kaiuttimista vaikka neljän aikaan yöllä, ku ei ketään muuta kotona ja naapuritkin jossain matkoilla.
Hamstrasin tähän vielä kuvia eiliseltä ja vähän asufotoilua.

Neule, Gina Tricot
Shortsit, H&M
Laukku, Gina Tricot
Kengät, Dinsko
Aurinkolasit, Glitter

 Pitsitoppi, Monki
Kelloriipus, Glitter


Mulla on hyvä syy sille, miks sensuroin mun naaman tästä:D

Anteeks, jotkut kuvat on ihan yliterävöityneitä ku lataan ne Photobucketin kautta mut valittavana on joko tämä tai äärimmäisen sumeat otokset suoraan Bloggerin kautta ladattuna, joten aattelin et tää ois se mukavampi vaihtoehto vaik tosin hitaampi:D

Ai niin, harkitsin jo vakavasti et tekisin kysymyspostauksen loppuun videon muodossa, mut siin luultavasti kestäis toiset kaks viikkoo, joten not gonna happen. Ehkä.
Mut hei huonepostausta oli pyydetty aikoja sitten, ja vastasin aina et en suostu tekemään sitä ennen ku mun huone on uusittu. No, nyt on ollu nää uudet seinät pystyssä jo pari viikkoa, ja koska mulle ostetaan yks pöytä (en kerro vielä mihin tarkotukseen, ähähä) ens viikon lopulla (luultavasti/toivottavasti) ni sen jälkeen voisin tehdä teille VIIMEINKIN sen huoneenesittelyn ja EHKÄ vieläpä videon muodossa kun kerran en saanu paskaa niskaan tosta ensimmäisestäkään. Oon nyt positiivisesti asennoitunu tähän videoiluun, älköön törkeät anonyymikommentoijat siis pilatko sitä:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti