sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

You and I could paint the sky together.

En malttanu olla käymättä Sokoksen alennusmyynneillä ja se saatto olla pienenpieni virhe, koska nyt mun mielessä kaihertaa aika pahasti se, etten ostanukaan sieltä niitä YSL'n tai Chanelin huulikiiltoja, mitä oisin halunnu:D Toisaalta ehkä päätös oli ihan järkevä, onhan ne aika ylihinnoteltuja ja en ees ikinä käytä huulikiiltoa. Mutku ääh, ne ois ollu 30 prossan alessa --'
Nojuu, mut tarttu kuitenkin muuta sieltä mukaan, ja Gina Tricotissakin kävin ja bongasin kivan neuleen ja tommosen t-paidan. Pitäis vielä hankkii jostain mustat farkut, ja kokeilinkin Ginassa joitain revittyjä yksilöitä, mut mua vähän epäilyttää ne, koska pelkään et sit jonkin ajan kuluttua ne valmiit repeytymät alkaa suurentua viel enemmän + ne ei oo ehkä maailman käytännöllisimmät farkut Suomen talvipakkasilla. Ehkä ostan vaan perus 20 euron farkut samasta kaupasta, ei hintakaan sit kirpase.

Neule, 24,95 e, Gina Tricot
Tää on vaan niin mukava ja lämmin päällä, toivottavasti en vaan kyllästy tähän ennen kylmii syys- ja talvipäivii, koska mul on aika monta surullisenkuuluisaa kertaa käyny niin, et ostan neuleita, joita alan sit vihaamaan jossain vaiheessa:D

 Lancome Hypnôse Doll Eyes Waterproof -maskara, 35 e, Sokos
Oon käyttäny tätä jo muutaman päivän ajan, ja on osoittautunu tosi hyväks ripsiväriks. Ensinnäkin, vedenkestävyyden vuoks tää pysyy ripsissä ku liima eikä karise pois, ja lisäks pidentää ripsiä ihan huimasti. Vois sanoo et varmaan ihan ton mun Chanelin maskaran veronen on tämäkin tuote.

Freemanin savi- ja mutanaamiot, 1,10 e/kpl, Sokos
Mulla on jonkinlainen addiktio kasvonaamioihin, hamstraan aina niitä H&M'nkin euron kasvonaamioita. Varmaan eniten mua niissä viehättää ne kaikki eriväriset pakkaukset, ja sit ku ne nimet on aina tyyliin jotain orkidea-mineraaliyrtti tms.:D

T-paita, 9,95 e, Gina Tricot

Schwartzkopf BC Bonacure Sun Protect -hoitosuihke, 10,90 e, Sokos
En tiiä, ehdinkö käyttää tätä paljoakaan enää tänä kesänä, riippuu onko lisää helteitä tulossa. No kuitenkin, tää hoitosuihke sisältää suojan UV-säteitä, klooria ja meren suolaa vastaan. Lisäks tän pitäis kosteuttaa hiuksia. Oon tykänny siitä mun BC Bonacure hiusöljystäkin, joten aattelin et hankin tämmösenkin. Mua jotenkin aina hirvittää välillä kesäsin, et mitäköhän se kaikki helle, aurinko ja merivesi tekee mun hiuksille, ni hyvä et tuli hankittuu tää hoitosuihke.

Biorichin Tähtimö & Mustikka -kuorintavoide, 6,90 e, Sokos
Oon tässä lähiaikoina käyttäny aika paljon kuorintavoiteita siitä syystä, ku on ollu toi Doven itseruskettava ahkerassa käytössä, ja ihon kuoriminen edistää sen itseruskettavan tehoa. Se Freemanin kuorintavoide on jo melkein lopussa, vaiks just sen ostin joten varauduin jo etukäteen tolla Biorichin tuotteella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti