torstai 26. heinäkuuta 2012

Vaatepostaus osa 1

Tiiän et alunperin lupailin teille lempiasupostausta, mut sit tajusin et näätte ihan päivän asukuvissa jo tarpeeks mun asuja, ootte itse asiassa varmaan nähny mun kaikki lempiasut ainaki kerran niissä. Sen jälkeen aattelin muuttaa ideaa lempivaatepostaukseksi, mut sit mietin et aika monessa blogissa kirjoittajat oli esitelly koko vaatevarastonsa ja niin teen mäkin:D Mistä mä tiedän, että jos te pian saattekin päähänne haluta mun kaikkien vaatteiden esittelyä:D Lyön siis kaks kärpästä yhdellä iskulla ja esittelen kaikki mun vaatteet MUTTA näätte myös mun lempivaatteet. Ne kuvat, missä on mustat kehykset, on mun niitä mun lempivaatteita. Että tämmönen yksinkertanen systeemi.

Tää postaus tulee aika monessa osassa, koska jo pelkästään tää pitkähihasten esittely täytyy tehdä kahteen eri postaukseen. Tässä ensimmäisessä osassa näätte ainakin kaikki mun neuleet + jotain muitakin sekalaisia.

Neuletakki, Vero Moda

Neuletakki, Gina Tricot

Villatakki, Gina Tricot

Neuleliivi, Only

 Neuletakki, Vero Moda

Neuleponcho, H&M

Raitaneule, Vila

Villatakki, Gina Tricot

Villatakki, Gina Tricot

Neuletakki, Gina Tricot

Sifonkipaita, Only

Paita, Gina Tricot
Kuvasta ei nää, mut toi kangas on oikeesti täynnä semmosii ihan pienii reikiä, mitkä tekee tosta vaatteesta vähän läpikuultavan. Eli siis kyseessä ei oo ihan noin tylsä peruspaita:)

Pitsikauluspaita, Zara

Leopardipaita, Gina Tricot

Paljettipaita/-tunika Egyptistä

Collegepaita, Gina Tricot

Collegepaita, Gina Tricot

Paita, Vero Moda
Tähänkin sisältyy semmosia pieniä reikiä, saatatte kuvasta vähän nähdäkin.

Paita, Gina Tricot
Näytän joltain ihme matadorilta vaik yritin vaan esitellä sitä, et paidan takaosa on sifonkia ja etuosa ihan perus puuvillaa tai polyesteria tai jotain..

Sifonkipaita, Gina Tricot

Loput pitkä- ja 3/4-hihaset paidat tulee toisessa postauksessa. Mulla on aika paljon vaatteita, ja onneks tän postauksen myötä huomasin et kaapista löyty aika paljon vaatteita mitä en edes enää käytä, vaikka päälle mahtuisikin.

2 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! Et oo twiitannu pitkää aikaa :(

    VastaaPoista
  2. Kiitos:) Ja en tienny että joku edes jakso ikinä lukea mun twiittauksia, mut 60 seuraajan määrä ei oo oikein motivoinu mua:D En oo siis käyny twitterissä varmaan ikuisuuteen, mut ehkä saan jossain vaihees taas jonkinlaisen innostuksen siihen:D

    VastaaPoista