maanantai 23. heinäkuuta 2012

Kysymyspostauksen vastaukset part 3

Mitä lemmikkisi merkitsevät sinulle?
- Tää on musta jotenkin hassu/outo kysymys, eiköhän omat lemmikit aina oo itselle tosi tärkeitä. Ellen sit ite oo antanu sellasta kuvaa etten välitä mun kissoista, mutta siis juu, kyllä ne on mulle ihan älyttömän rakkaita. En osais varmaan ees kuvitella mun elämää ilman meidän kissoja, ku meillä on ollu niitä ihan mun syntymästä lähtien.

Odotatko kesälomaa ja mitä aiot tehdä silloin?
- Ymmärrän tän kysymyksen, koska koko kysymyspostaus pidettiin sillon ku koulua oli vielä jäljellä:D Mutta juu, kyllähän mä kesälomaa aina joka vuosi odotan, vaiks tää kesä ei oo ollu ihan mun elämäni parhaita (itse asias päinvastoin, varmaan elämäni huonoimpia säiden puolesta ja muutenkin oon ollu paljon töissä tms.). Täytyy kuitenki osata nauttii niist vähistä hellepäivistä ja pelkästään siitä ettei tarvi mennä kouluun.
Suunnitelmissa oli lojuu rannalla suurin osa päivistä, käydä Jukuparkissa ym. Kaikki suunnitelmat menny tähän mennessä aika perseelleen, Jukuparkissakin ehdin olla vaan pari tuntia ja rannalla ei paljon oo voinu loikoilla:D 

Tunnetko kaveriporukassasi olevasi ulkopuolinen?
- No jaa, aina välillä ja varsinkin nyt ku oon ollu viime viikkoina töissä enkä oo voinu olla niiden kanssa hirveesti:D   



TOP-10 lista tärkeimmistä asioista?
- Apua, tuntuu että on niin paljon asioita mitä haluaisin sijottaa tohon listaan, mut mun pitää valita niistä kymmenen:D Ok, kai mä jonkinnäkösen luettelon saan aikaseks;
1. Perhe ja ystävät (en tiiä kumpi on tärkeempi asia)
2. Onnellisuus
3. Terveys
4. Musiikki
5. Raha
6. Tietokone
7. Shoppailu
8. Kännykkä
9. Koulu (tää ei tarkota et pitäisin opiskelusta, päin vastoin, mulle vaan on tärkeetä saada hyviä arvosanoja)
10. Matkustelu



Mihin valtioon haluaisit matkustaa (missä et oo vielä käynyt)?
- Apua, niitä on itse asiassa muutamia:D No ainakin New York ois mun kaltaselle shoppailuaddiktille ihan paratiisi. Ja muutenkin voisin ehkä viihtyy siellä, must suurkaupungit on ihania.
Australia ois kans semmonen mis haluan käydä kerran elämässä. Ja sit viel nää kaks kliseetä eli Ranska ja Englanti (itse asias tarkemmin viel sanoen Pariisi ja Lontoo:D). Myös Italia ois aika mahtava paikka ainakin siks, koska siellä on niin ihanaa ruokaa.
  
Mikä oli sun kevättodistuksen keskiarvo?
- En oo laskenu, mut luultavasti 9.6, koska muistaakseni numerot oli samat kuin mun seiskaluokan joulutodistuksessa ja sillon mulla oli toi kyseinen keskiarvo.



Mikä on sun lempi vaateliike jos Ginaa ei lasketa?
- Varmaan Zara ja Monki

Kui pitkä oot?
- Jotain 164 cm:D En oo mitannu kunnolla pitkään aikaan

Asutko oma-, rivi- vai kerrostalossa?
- Rivitalossa. Aika moni asuu omakotitalossa, mut rivitalo riittää ihan hyvin meille, ku mäkin muutan varmaan kolmen tai neljän vuoden päästä jo pois, ja sillon mun vanhemmille jää yks ylimääränen tyhjä huone:D Jos meillä ois isompi talo, niin vois olla varmaan vähä ongelmia keksiä käyttöä kovin monelle huoneelle.

Onko teidän perhe rikas?
- Ei oo, ihan normaalituloinen:D En tiiä ootteko saanu kenties semmosen käsityksen, että ois, ku shoppailen kuitenkin aika paljon. Käytän melkein sata prosenttia mun palkkarahoista osteluun, eli ehkä se selittää sen:D 

Onks sul poikaystävää?
- Eei:D


Onks sul sisaruksii?
- Juu, maailman paras isosisko:)


Onks koulu sulle kaikki kaikessa?
- Ei se nyt kaikki kaikessa oo, mut tosi tärkee osa elämää kuitenkin. Kuten jo aiemminki mainitsin, mulle on tärkeetä saada hyviä arvosanoja. Tiiän et pääsisin alemmallakin keskiarvolla jo lukioon, mut jotenkin vaadin iteltäni koulunkäynnin suhteen aina enemmän ja enemmän. Tiiän et se on ehkä älytöntä, mut ainaki opin jo aikasin kovan opiskelumoraalin ja se auttaa selviämään lukiossa esim. ylioppilaskirjotuksista ja myöhemmin pääsemään haluamaansa opiskelupaikkaan, mihin joihinkin ei tosiaankaan oo helppo päästä.
Tavallaan en salli itelleni melkein mistään aineesta alle ysiä kokeesta:D Ei mun silti tarvi alkaa lukea kokeisiin kahta viikkoa ennen, koska mulla jää aika hyvin asiat päähän tunnillakin. Tietty on joitain aineita, mis pitää ahkeroida enemmän mut pääasiassa selviin kaikista kokeista haluamillani arvosanoilla alle viikon lukemisella, joskus riittää vaan pieni kertaus edellisenä iltana.

Huh, nyt tuli tääkin urakka päätökseen. Kaikki loput vastaukset oli sisällytetty siis tähän postaukseen. Seuraavana ohjelmassa oiskin sit se kauan lupailemani lempiasupostaus ja mahdollisesti myös huoneenesittely. Niitä odotellessa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti