perjantai 27. heinäkuuta 2012

Vaatepostaus osa 2

Nyt pääsee esittelyyn loput mun pitkä- ja 3/4-hihasista paidoista. Edellinen postaus sisälsi lähinnä neuleita ja löysiä, läpikuultavia ja aika tunikamaisia paitoja, mut tässä näätte nyt lähinnä mun kaikki kaulus- ja trikoopaidat ja hupparit. Tosiaan, heitin eilen aika julmasti mun vanhoja rättejä pois, joten siks ette ehkä nää ihan kaikkia vaatteita, mihin joskus ootte asukuvissa törmänny.
Tykkään ostella erilaisia trikoopaitoja, koska niihin on tosi helppo yhdistää koruja. Huppareita mulla on aika vähän, mulla on pari joita voin käyttää ihan arkena koulussa jne., mut aika monia tulee laitettua päälle vaan urheillessa.
Trikoopaita, Gina Tricot

Trikoopaita, Gina Tricot

Trikoopaita, Vero Moda

Trikoopaita, H&M

 Trikoopaita, Gina Tricot

Trikoopaita, Gina Tricot

Trikoopaita, Gina Tricot

Trikoopaita, Only

Huppari, Adidas
Toi logo ja teksti tossa edessä oli joskus kullanväriset, mut pesussa ne haalistu hopeenharmaaks. Aion maalata ne uudestaan kultasiks, kunhan vaan pääsisin ostaa jotain laadukasta kangasmaalia.

Huppari, Gina Tricot

Huppari, Gina Tricot

Verryttelytakki/huppari, Warp

Ruutukauluspaita, H&M

Kauluspaita, Gina Tricot

Ruutukauluspaita, Gina Tricot

Denimkauluspaita, Gina Tricot

Denimkauluspaita, Spiritstore

Ei oo tietoa millon tulee seuraava osa postauksesta:D Topit ja t-paidat esittelen varmaan viimesenä koska mun pitää rauhassa valmistautua siihen henkiseen helvettiin mikä mulle tulee, kun puran sen lyhythihasten osaston mun vaatekaapista. Mekot vois varmaan olla hyvä suorittaa seuraavaks.

2 kommenttia:

  1. ihan sairaa hyvi valottunu nää sun kuvat ! (:

    VastaaPoista
  2. No itse asias muokkauksella on varmaan osansa siinä asiassa mut yritin kyl kuvata aurinkoisella säällä niin et luonnonvaloo tulis mahdollisimman paljon ikkunasta sisään.

    VastaaPoista