tiistai 12. heinäkuuta 2011

Kesäflunssaa

Heijjs. Oon tosiaan kipeenä. Kuumetta ei onneks pitäis olla, koska mulla ei ainakaan oo kylmä tai mitään eikä muutenkaan kuumeinen olo. Kurkussa kuitenki aika inhottava tunne, aamulla särki pää ja eilen myös lihakset samalla tavalla ku yleensä kipeenä. Mulla oli aamulla aika hirvee olo, mut on huomattavasti helpottanu päivän aikana, ku oon vaan oleillu kotona. Mun ois parasta olla huomenna hyvässä kunnossa, koska työpäivä edessä ja vissiin vähän edellisiä rankempikin.
Päivän aikana oon vaan datistellu. Katoin fin-tv'stä Annetaan palaa! -leffan. Olin eilen kattonu Easy A'n ja luin kommentteja leffasta ja huomasin, et samalta ohjaajalta tää leffa. Koska tykkäsin tosta Easy A'sta, päätin kattoo tänkin ja luin myös jonkinnäkösen arvostelun tästä ja sanottiin hauskaksi. No, ei se elokuva ainakaan mikään huono ollu, eli ihan peruskatottava :D

3 kommenttia:

  1. Kannattaisko venytellä? EI ois ainakaa paikat ja lihakset kipein sillo.... iha vinkvink

    VastaaPoista
  2. Emmä oikee usko et auttais sillo jos johtuu flunssasta:D

    VastaaPoista
  3. Noni nyt sullaki on : D Mul on menny se kuume jo kokonaa pois mut joo vähä flunssane olo on:D Ja en jaksanu kirjautuu sisää :D

    -Mirka

    VastaaPoista