torstai 21. heinäkuuta 2011

Sateenkaaren tuolla puolen

Työpäivä koitti taas tänäänkin ja oon nyt kaks seuraavaakin päivää sit duunissa. Onneks tää ihana flunssa meni ohi, ni työnteko on jotai miljoona kertaa helpompaa ja mukavampaa ku olo ei oo samanlaine ku rekan alle jääneellä♥
Eipä mitään merkillistä päivän mittaan sit tapahtunukaa. Töiden jälkeen olin Annikan kanssa muutaman tunnin. Katottiin Scary Movie, datisteltiin, juteltiin ja naurettiin tyhmille jutuille :D Illemmalla kävin kaupassa ja samalla räpsin muutaman kesäsen kuvan blogii ajatellen ;)





2 kommenttia:

  1. Sun blogi on must tosi kiva ja luen sen melkein päivittäin :) Olisko mahdollista ,että tekisit huonepostauksen , videopostauksen tai esittelisit sun lempivaatteita? :D

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) Ja juu molemmat ois tarkotus tehdä. Huonepostaus on tulossa kunhan saan huoneen seinät maalattua ja siinä valitettavasti voi vähän mennä aikaa :D Lempivaatepostauskin todennäkösesti tulossa. Videopostausta en uskalla luvata koska oon vähä epävarma videoiden tekemisen suhteen, mun mielest mun ääni kuulostaa niissä oudolta, mut katsotaan jos vaikka toi huonepostaus tulis videona :D

    VastaaPoista