maanantai 11. heinäkuuta 2011

KYSYMYSPOSTING

Teillähän oli n. viikko aikaa kysyä multa kysymyksiä ja nyt aion vastata niihin. Jos jotain asiaa kysyttiin kahdesti, en vastannu siihen enää toista kertaa. Tiiän, et tää postaus tulee olemaan melkosen pitkä, joten en jaksa väsätä mitään pitkii alkupuheita mutsiis kiitos kaikille kyselijöille! Ilman teitä tää postaus ei ois onnistunu joten onneks jaksoitte kysyä. Pitemmittä puheitta asiaan siis..

SagaFredriksson kirjoitti..
Oonko mä ihan kiva? :D
- No tottakai oot :)

Tykkääksä kenestäkää?
- Haha, voi olla :D
 Lempiväri?
- Turkoosi

Lempilaulaja? (JUSTIN BIEBER TIETTY, oli aika tyhmä kysymys!) :D <3 
- Hah, itse asiassa ei ole Bieber. Mulla ei oikeestaan ole edes lempilaulajaa. Kuuntelen lähinnä satunnaisia listahittejä, mitkä nyt sattuu kolahtamaan. Mut jos joitain artisteja pitäis mainita, niin ainakin David Guettalta ja Lady Gagalta löytyy monia hyviä kappaleita. 


Anonyymi kirjoitti..
Onko sulla sisaruksia? Minkä ikäsiä?
- Mulla on vaan ihana isosisko Lotta joka on tällä hetkellä 21 :)
Miks pidät blogia? 
- Kirjottamine on jo aika kauan ollu mun juttu, joten tykkään rustailla kaikenlaista. On hauska kertoo teille mun päivästä kirjotusten ja kuvien avulla ja tietenki on aina mukavaa myös saada kommentteja tai uusia lukijoita. Bloggaamisesta on tullu mulle aika lailla jo rutiini ja kamerakin kulkeutuu nykyään paljon useemmin mukana tyyliin kavereiden kanssa heiluessa, et sais fotoja blogiin :))


Anonyymi kirjoitti..
Mikä materiaali olisit?
- Hmm.. varmaan sit kangas, koska rakastan vaatteita :D

Mikä vaate olisit?
- Todennäkösesti mekko. Ne on ihania, vaikken omistakaan niin monta<3

Kuinka monta senttiä maksaisit käytetystä sukasta?
- Hah, en yhtään

Ketkä ovat läheisimmät ystäväsi?
- Ne mitä oon välillä blogin kirjotuksissaki maininnu, eli Mirka, Aino, Essi, Annika ja Pauliina ja Saga ;) Ei mulla todellisuudessa niin kovin laajaa ystäväpiirii oo, mut ei se määrä merkkaa vaan se et millasii kavereita on ja mulla on ainakin tosi hyvät ystävät.
Oletko sinkku vai suhteessa?
- Sinkku

Mikä on muodikkuutesi salaisuus?
- Hah, en mä nyt tiiä :DD En tienny olevani erityisen muodikas mut ostan vaatteita jotka miellyttää silmää ja joita joskus oon kenties nähny lehdissä tms. Eli seuraan välillä muotia myös lehdistä ja otan niistä sitte joskus vaikutteita, mut en kyl tosiaankaan tunne olevani mikään muodin edelläkävijä ;D

Miten kuvailisit tyyliäsi?
- Varmaa aika semi tyttömäine. Tykkään oikeesti aika paljon sellasista 50-luvun kukkakuoseista, tyylii kukkamekoista jne. mut en ehkä käytä niin usein. Lisäks pidän vintagetyylisistä vaatteista, vaikken niitäkään varmaan niin paljon omista. 
Pääasiassa pukeudun varmaan aika normin mittakaavan mukaan, mut välillä tykkään pistää päälleni hiukan jotain erilaista, joka erottuu vähän. Mitään superräväkkää väripommia en laittaisi, mut saatan lisätä asuun jonkun vaatekappaleen, jota en monella oo esim. koulussa nähny päällä tms. En aina haluu olla vaan osana massaa, joten kai vois sanoo et mun tyylillä on tavallaan kaks alter egoa :D Toinen on suhteellisen tavallinen ja toinen joku kukkataiteilijahörhö.
Mikä on suosikki tv-ohjelmasi?
- Pääasiassa seuraan Gleetä, amerikkalaista Huippista, Muodin huipulle, Kauhukeittiötä, Rumaa Bettyä ja yritän satunnaisesti seurailla myös MTV'ltä Skins (US)aa

Mikä on mieluisin vuodenaikasi?
- Kesä, ehdottomasti


Anonyymi kirjoitti..
Millon alotit bloggaamisen ja miks?
- Alotin itse asias helmikuun 12. pvä ja olin aiemmin lukenu jo joitain harvoja blogeja. Niistä sitten lähti innostus, et halusin itsekin kokeilla. Muutenkin olin innostunu kirjottamisesta ylipäätään, joten sit vaan loin blogin ja tää osottautu tosi hauskaks harrastukseks :)


SARA kirjoitti..
mistä sait idean tän blogin nimeen?
- Tiesin aluksi vaan sen, et halusin ehdottomasti englanninkielisen nimen, koska englanti vaan kolahtaa muhun jotenkin paremmin ja kuulostaa mun mielestä paremmalta ainakin blogin nimessä (poikkeuksiakin on, jotkut keksii tosi hyviä nimiä suomeksikin) :D No olin jo miettiny sanan "bittersweet" liittämistä nimeen, joten kokeilin erilaisia yhdistelmiä. Jostain syystä "couture" vaan tuli mieleen, en tiiä tuliko kenties Juicy Couture -vaatemerkistä vai mistä, mut Bittersweet Couture tuntu sopivimmalta yhdistelmältä. Lisäks mun lempinimihän on Karkki, ja sweet tarkottaa karkkia englanniks joten ainakin toi nimi viittaa hiukan muhun ;D

 Mirka kirjoitti..
Parhaat ja huonoimmat puolet bloggaamisessa?
Parasta on tietenki, ku onnistuu luomaan hyvän ja onnistuneen kirjotuksen hienoilla kuvilla. Lisäks on mukava toteuttaa vähän erikoisempiakin postauksia, saada uusia lukijoita (ja myös löytää itse uusia hyviä blogeja) ja kommentteja. Hmm.. huonoimpia puolia on aika vaikea keksiä. Varmaan päivät, jolloin tuntuu ettei kirjottaminen oikein luista, tai pitäis kirjottaa vaikka muutaman päivän tauon jälkeen, mut tuntuu ettei oo oikein mitää kirjottamisenaihetta. Onneks noita päiviä ei oo usein =)


Piudeee kirjoitti.. 
Bloggaamisesta;
Oletko aina halunnut kirjoittaa vai onko tämä "harrastus" tullut vasta iän myötä?
- Itse asias nuorempana olin ihan varma, et mun tulevaisuus on joku taiteilija, kuvittaja, sarjakuvapiirtäjä jne.jne. Jossain vaiheessa en enää piirrellyt niin paljoa ja aloin kiinnostuu kirjottamisesta vähä enemmänki. En muista missä ikävaihessa se oli, mut kyllä siitä ainakin pari vuotta aikaa varmaankin on. Olin tosi innostunu kirjottamiseen, vaikka mielestäni oon aina ollu ihan suhteellisen hyvä kirjottaja. Ainakin mielikuvitusta riittää :D Tällä hetkellä jos pitäis listata ammattihaaveita, jonkunnäkönen toimittaja ois varmaa mukana. En tosin stressaa näistä asioista vielä, koska aikaa harkita on viel muutama vuosi kuitenki ;)

Kirjoitatko tänne itsesi vai suosion takia?
Täytyy sanoa, et tässä innostuksessa on monta tekijää. Tottakai on mukava saada lukijoita ja kommenttia ja etenkin tietää et joku lukee mun rustailuja ja on ehkä kiinnostunu niistä, mut mä myös tykkään ihan oikeesti kirjottamisesta ja on mukava luoda onnistunu postaus, joten en kirjota tänne suosion takia, mut en sitte tiiä, oonko mukana ihan 100 prosenttisesti itseni takia. Itse asias oon aika huono arvoimaan syitäni kirjottamiseen, mut tärkeintähän on se et kirjotan, ja että haluun kirjottaa.

Yleisesti;
Lempiruoka?
- Mun vanhemmat on kokkeja, joten oon jo pienestä pitäen oppinu maistaa kaikenlaista ja sen myötä löytäny uusia herkkuruokia. Tällä hetkellä suosikkeihin kuuluu ehdottomasti sushi, pippuri- & lehtipihvi ranskalaisilla >:D Lisäks tykkään vanhempien tekemästä wieninleikkeestä ja thaimaalainen ruokakin on tosi ihanaa<3

Paras biisi?
- Kuuntelen siis sekalaista listamusiikkia, mut tämänhetkisiin kappalesuosikkeihin kuuluu mm. David Guettan, Taio Cruzin & Ludacrisin kappale Little bad girl. Tykkään myös DJ Freshin ja Sian Evansin Louderista sekä Sak Noelin Loca peoplesta.
Hauskin kouluaine?
- Varmaankin kuvis ja kotsa



IDA kirjoitti..
10 lempiblogia?
- En osaa oikein laittaa järjestykseen näitä, joten listaan sekalaisessa järjestyksessä. Lisäksi en lue kovin monia blogeja joten useimmat niistä joita luen, ovat samalla myös suosikkejani. Liitin nimien yhteyteen myös linkit blogiin.

Kolme asiaa mitä inhoot?
- Eläimet on mulle aika lähellä sydäntä ja en vaan voi sietää minkäänlaista eläinten kaltoinkohtelua, joten se on ehdottomasti yks asioista joita inhoon. 
Toinen asia on varmaan inhottavat ja epäluotettavat/-rehelliset ihmiset. Vaik yritänkin olla välittämättä, jos joku käyttäytyy tosi ilkeesti mua kohtaan, tottakai se silti ärsyttää ja en ymmärrä mitä iloa ne saa muiden alentamisesta. Ne tekee sillä hallaa ainoastaan itelleen.
 Kolmas asia on talvi ja erityisesti ne kelit, jolloin on viilee ja tiet on täynnä jotain märkää loskaa. En kyl pidä talvesta muutenkaan ja en ymmärrä mitä kiinnostavaa ihmiset löytää siitä. Mäki osaan hädin tuskin edes luistella, joten mikään talviurheilulaji ei tosiaankaan kolahda. Vietän mieluiten talvet vaan sisätiloissa turvassa kylmältä ja märältä lumelta ;((
 Oon aika huono kokoomaan mitään TOP-3 listaa inhottavista asioista, koska niitäkin löytyy kuitenkin aika paljon, mut tossa oli muutama.


Anonyymi kirjoitti..
Mikä on lempivaatteesi? 
- Tää on vähän hankala kysymys, ja mul on itseasias kolme eri vastausta siihen :D Eli kuten vissiin aiemmin jossain kysymyksessä mainitsinkin, tykkään mekoista, mut lisäks oon ihastunu myös korkeevyötäröisiin shortseihin ja shortsihaalariin, jollaisen itsekin omistan<3 Korkeevyötäröisten shortsien ja ton shortsihaalarin kanssa käy yhteen tosi monenlainen paita, joten noi kaks vaatetta on siks tosi käteviä.
Entä lempivaatekauppasi?
- H&M'stä löytää hyviä vaatteita hyvällä hinnallakin, mut lisäks ihania vaatteita myydään myös Gina Tricotissa ja Spiritstoressa. Spiritstoren hinnat ei usein oo halvimpia mahdollisia, mut vaatteet on tosi hyvännäkösiä :)

1 kommentti:

  1. Ihana isosisko<3 oot ihana pikkusisko itsekin;) URPANA<3

    VastaaPoista