torstai 14. heinäkuuta 2011

Not like the movies

Heejsan. Mulle ei nyt oikeen kuulu hyvää, koska tää flunssa on pahentunu. Kurkku sattuu ja lisäks mulla on yskä ja tottakai se yskiminenki sattuu hirveesti. Plus mulla on vielä nuha ja silmätulehdus. Hienoo.. Vielä paremman asiasta tosin tekee se, et mulla oli tänään myös työpäivä. Onneks huomenna on vapaapäivä ennen viel mahdollist työvuoroo lauantaina. Sen jälkeen toivottavasti saan ees muutaman päivän rauhan. Teen siis töitä 2-3 kertaa viikossa, saan tietää työpäivästä yleensä edellisinä päivinä, et työpäiviä tulee sen mukaan, millon mua tarvitaan sinne auttelemaan.

Töiden jälkeen mulla oli suunnitelmissa mennä leffaan kattoo Potterin viimenen osa Lotan kanssa. Käytiin hesellä syömässä, ostettiin karkit ja popparit ja vietettiin tunnin verran istuskellen siel leffateatteris. Ku päästiin sisäl sinne saliin, ni huomattiin itse asias molemmat et karkkien ja popparien osto oli varmaan ihan turhaa ku molemmilla kauhee flunssa ni ei maistettu oikeesti yhtää mitää niistä.
Potteri oli musta iha hyvä, ei paras osa mut tarpeeks hyvä lopetukseks. Jotenki kauhee nopeesti tuntu etenevän se leffa, mut ymmärtäähän sen, ku kirjassa tapahtuu niin paljon mut kuitenki hitaammalla teholla. Alle kolmituntiseen leffaan on pakko mahduttaa se kaikki tai ainakin olennainen osa.
Vähän harmi et nyt ei oo enää mitään potteriin liittyvää mitä odottaa joka vuosi, koska oon kuitenki niin kauan ollu mukana tos kaikes, mut kirjoja ja leffoja voi sit aina kattoo uudelleen ja nääin..

2 kommenttia: