maanantai 18. heinäkuuta 2011

Lefffas

Nonii bloggaan taas vaihteeks ku tän kipeen olonki takii innostust ei oo oikee riittäny. Tänää aamulla sain ilokseni huomata et olo oli ehkä hiukan jopa kohentunu eilispäivästä. Mulla on edelleen ihan kauhee yskä ja se tuntuu olevan ainoo asia mikä on pahentunu, mut kurkku ei satu enää niin paljon ja nuhaki hiukan vähentyny. Oikeesti vihaan kesäflunssaa.. :(
Päivän suunnitelmana mentiin Turkuun kattomaan Bad Teacheria leffaan. Omasta mielestä elokuva ei ollu mitenkään erityinen. Siis ihan hauska välillä eikä se huonokaa ollu, mut ku myöhemmin ajattelee, ni aika peruskamaa et arvosanaks 1-5 antaisin ehkä 2½ tai 3. En kuitenkaan voi hirveesti haukkua, et jos ootte kiinnostuneit näkee kyseisen leffan, ni kannattaa kuitenki varmaan katsoa. Leffan jälkeen kierreltiin viel kaupoissa. 
 Cars 2

 Annika löysi herkkuautomaatin ihmeet

Essi, Mirka ja Green Lantern :D

+ Löysin uuden ripsarin jälleen, tällä kertaa Wiklundin alennusmyynneistä :D Olin nähny tän jo viime lauantaina, mut en sillon oikein ehtiny ostaa joten hankin näin jälkeenpäin. Eli ton alkuperänen hintahan on 30 euroo, joten aattelin et hintansa perusteella ei voi mikään hirveen huono olla ja Givenchy -merkkiki kertoo kans laadusta. Lisäks en ollu ennen käyttäny tollasta ns. "piikkipallomaskaraa" ja kuulemma erottelee ripset tosi hyvin jne.jne. Lisäks yleensä mun ripsarit maksaa n. 16 euroo joten toihan tuli halvemmaksikin :D

Givenchy Phenomen' Eyes, 15 e ALESSA

4 kommenttia:

  1. Onne elokuvan pahvimainokset hienoi :p :DD Ja mainitsit taas alen? Sano vaa et se makso 30 ekee ni kaikki aattelee et Vaaau.... :D

    VastaaPoista
  2. No joskus osaa niistki ottaa iloo irti. Ja mitä se haittaa jos mainitsen alennuksen? Tietääkseni aika useet mun lisäks mainitsee sen blogissa ja mainitsin ton ripsarin alkuperäsen hinnan ton laatuarvailun takii

    VastaaPoista
  3. Miten et voinu tykätä tosta Bad Teacherista ? :D Koko sali tais kääntyy kattomaa mua ja mun kaveria ku naurettiin siellä kippurassa :DDD

    VastaaPoista
  4. Siis kyl mä siitä iha perustykkäsin et ei se ollu huono mut ei myöskää mitää parhaimpii mitä oon nähny:)

    VastaaPoista