lauantai 19. maaliskuuta 2011

Helsinki fever ;P

Äää, tajusin et mun on pakko päästä Hesaan täs kevääl shoppailee. Oon lukenu kyllikseni Nadjastrangen blogin kirpparilöydöistä ja päätin et mäki haluun päästä testaamaan paikat. Ainakin Fida-lähetystorit haluun käydä katsastamassa, jos vaikka löytyiskin jotai mahtavaa. Lisäks Hesasta nyt löytyy muitakin liikkeitä, mitä ei Turussa ole, joten sekin on tietty plussaa. Veikkaan kuitenkin ettei reissua ihan heti tuu, koska meillä nuo kaikki suunnitelmat tuppaa toteutumaan vasta pitkän ajan päästä. Mun huoneenki maalauksen kanssa on palloiltu kohta varmaan 2-3 vuotta, mut toivotaan et jotain tapahtuu ennen ko oon täysikänen ;D Pitänee vaan patistella porukoita.
Ekaks kuitenkin haluun käydä läpi noita Turunkin alueen kirppareita. Tiedä sitten löytääkö niistä OIKEASTI jotain, mut oon jo pitkään halunnu käydä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti