keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Trouble, trouble, drink it down

HeyLMFAO ;D dadadammm♥.. kuuntelen just Tuuubista uusii kappalei. Oon löytäny hyvii, mut tänää en kyl mitää lataile kännykkään. Ehkä huome aamulla :) Hahaha, hauska huomata ku löytää uusii hittei ennen muita, ja sitten ne muut kuuntelee joskus parin kuukauden päästä niitä, ku ne kappaleet on vihdoinki löytäny tiensä NRJ:lle tai Voicelle >:D
Njäh, unohdin tänää koulurepunki kotiin. Olin aamul lataillu musiikkii kännykkään. Sit ku olin lähös, ni otin vaan sen kännykän käteen ja lähdin ovest ulos. Olin just sulkenu ulko-oven perässäni, ku tajusin et jotai unohtu ;D Hyväminää, mut onneks tänää oli ainoastaan kahta ainetta (kotsa & matikka), jossa kirjoja tarvittais, mut kotsassa tehtiin koko tunti ruokaa ja matikasta oli koe, jotennn.. Ainii, siitä kokeesta. Olin aika varma et feilaan sen, koska koealu oli niin iso ja geometria (TAI matikka ylipäätään) ei oo mun vahvuus, mut se meniki iha okej.
Mulla oli kans hammaslääkäri. Hah, lainasin kavereilt rahaa bussimatkoihin, kiitti kaverit♥ Hammaslekurilla vaihdettiin semmone rautojen tukikaari vai mikä olikaan. 
Koulun jälkee kävi kotona. Äiti oli ilmesesti käyny töiden jälkeen nopee kotona ja jättäny mulle kotiavaimet puutarhaan. Tän jälkeen lähdin Essille. Trol, se ja Aino pelas jtn miinaharavaa ku saavuin niille ;D Ne yritti selostaa mulleki sitä ideaa, mut oon vieläki hiema ulkona. 
Hahaa, mun pitää btw mennä huome mun vanhan ala-asteen kuutosluokkalais kertoo jtn, et millast yläkoulus on. Muistan ku meilleki kutosen kevääl tuli entisii sen koulun oppilaita puhuu jostai tollasesta. Opo vaan repi mut aamulla kesken kotsantunnin ja kysy et haluunko mennä. No en mä nyt kieltäytynykää, sitä paitsi hauska nähdä millast porukkaa ala-asteellaki on nykyään. Ja joo, ei mun yksin sinne tartte mennä, neljä muuta on tulossa kans. Meiät kuulemma valittiin sen perusteella, et ketkä pystyis "esiintyy" luokan edessä. Jes, mut otettiin tietenki sen takia, kun valinnaisaineissa otin ykköseks ilmasutaidon. 

 Neule, H&M
Farkkulegginsit, Gina Tricot
Rannekoru, Nomination

  Kaulakoru, H&M

Hieno romaanipituus :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti