torstai 31. maaliskuuta 2011

KEILAILUU =))

Wazzuuup?? Haha, menin tänää siis sinne ala-asteelle höpöttään niitä yläasteasioita. Jees, oltiin siel luokassa ehkä joku 15 min, ku porukka ei halunnu kysyy mitää meiltä. Taisiis, me jaettiin niille jotku paperilaput, mihin sai kirjottaa jtn kymysyksii. Lol, ois ees voinu yrittää keksii jotai. Nevermind, saatiin myös matikankokeet. Eihän se ny NIIN huonosti menny (8+) vaikka parempaa oisin toivonu ;) Nomut, aina ei voi saada huipputuloksii.

Ja kuten otsikosta ehkä päättelette, mentiin tänää keilaamaan Mirkan, Ainon, Essin, Sagan ja Annikan kanssa Raisioon. Oltiin varattu sieltä rata ja mentiin siin neljän aikaan sinne bussilla. Trol, oltiin vähä aikasin siellä, kun rata oli varattu viidestä kuuteen, mutjoo, ei me kauaa jouduttu odottamaan.
Hahaa, olin ihan SAIRAAN huono. Siis uskokaa tai älkää, oon ollu keilaamassa tasan yhden kerran aikasemmin, ja olin sillon jtn 6v., joten mun keilaus oli sillon sitte sitä, et jysäytin sen pallon siihen radalle kaksin käsin ja se sit meni tavallisesti sinne kouruun. Jes, muut veti jo pelin keskivaiheilla yli 100 pistettä, mulla oli just ja just 60 :D Muthei, oon ensikertalainen B--) Sääli vaan, etten viel hokannu mitään hyvää keilaustekniikkaa. Yritin jtn oikeaoppista, mut ei onnistunu. Sitte seuraavaks vieritin sen pallon kaksin käsin, ja se toimi pari kertaa, mut suistu epäonnistumiseen. Täytynee vaan turvautua siihen oikeaoppisempaan. Niisiis, ollaan ehkä menossa ensikin viikolla bowlingii, mut täl kertaa oltais kaks tuntia, ja päästäis hohtokeilaamaankin. Ehkä kehityn vähän paremmaksi ja saan vaikka 90 pistettä sillä kertaa ;D


 Essi =)

 Aino 8)


 Annika + Sagaa


 Saga + Mirka

 Ainoo :D


 Annika, minä, Essi + Saga
 Synnynäinen keilaaja


 Annika :)


 Essssi

 Annika

Mirka :D

 Mirka ;))
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti