sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

You ain't a doll, you're a silver dolla

Moikka ;)) Olin tänää siis siellä kirppiksellä myymässä. Heräsin jossai puol viiden aikaan eli tuli nukuttua 4½ tunnin yöunet. Oltiin menossa myymään Kodin Ykkösen parkkihalliin, joten saavuttiin sinne puol kuuden aikaan. Myytin lähinnä mun vanhoja vaatteita, mut joukossa oli pari äidin vanhaa takkiakin, pino kylpytakkeja ja neljä laatikollista käyttämättömiä juomalaseja. Aluks oli tosi hiljasta eikä kukaan ostanu melkein mitään. Kahdeksan aikaan alko virtaamaan ihmisiä ja meidänkin myyntipaikalla kävi iha kivasti porukkaa. Saatiin myytyä ne kaikki lasit + kylpytakit ja lisäks lähes kaikki mun tuomat mekot ja vielä aika paljon toppeja, farkkuja, hameita ja urheiluasuja. Tienasin omista vaatteista rahaa 101 euroo, ja ylitti ainakin mun odotukset, koska olin aika toivoton aluks kun meno oli niin hiljasta siellä kirppiksellä. Mulla jäi kuitenkin vaatteita myymättä aika paljon; kolme takkii, kaks mekkoo ja vielä aika iso kasa pitkähihasia, toppeja, t-paitoja ja hameita + jonkin verran housujakin. Oon menossa n. kolmen viikon kuluttua Mirkan ja Essin kanssa uudelleen tonne kirppikselle. Katotaan jos se jäljellejäänyt vaatemäärä hupenis siellä vielä entisestään :D
Lähdettiin kirppikseltä hiukan vaille kakstoista. Muutenkin se parkkihalli tulee olla tyhjä kaikista myyntikojuista kahteentoista mennessä, kun Kodin Ykkönen aukee sillon ja autojen täytyy tietenki päästä parkkeeraamaan sinne halliin. Käytiin vaan nopeesti kotona ja lähdettiin sitte ostaa mulle kevättakkia. Mulla oli alunperin suunnitelmissa ostaa jonkinlainen kangastakki/trenssi, ja etsikelinkin vaan niitä kaupoissa. Jossain vaiheessa kävin One Wayssa sovittamassa semmosta valkosta nahkatakkia ja sen jälkeen tajusin, et haluan sittenki just nimenomaan nahkatakin ;DD. Mulla on vaan kerran ollu nahkatakki ja sekin oli vuosi sitten. Muutenkin aattelin et nahkatakki sopis enemmän mun kevätkenkien kanssa. En tiiä sopiiko kangastakki liiemmin Conversejen tms. kanssa :) En ostanu sitä valkosta takkia, koska se oli tosi ryppysen näkönen. Todennäkösesti se oli tarkotuskin, eikä nahkaa muutenkaan kuulu silittää, joten en sitte ostanu sitä. One Waysta löyty kuitenkin mustakin nahkatakki, joka sopi hyvin, koska sellasta olin vähän haeskellukin muista kaupoista. Se ei ollu ihan sellanen, minkälaisesta olisin haaveillu, mutta kävi kuitenkin =) Pistän fotomateriaalia oheen;


 Nahkatakki, 44,90 e, One Way

5 kommenttia:

  1. Toi ei taida olla aitoo nahkaa?

    VastaaPoista
  2. Ei varmaankaan ainakaan hinnan perusteella

    VastaaPoista
  3. Toi nahkatakki sopii sul hyvin! :)
    Saitte hyvin myytyy niit kirppiskamoi, oliks siel paljon muit myyjii??

    VastaaPoista
  4. Kiitti, ja ei siellä mitään hirveetä tungosta ollu. Vapaita myyntipaikkoja oli aika runsaasti erityisesti siellä parkkihallin perällä. Vois sanoo melkeinpä, et aika vähän =)

    VastaaPoista
  5. Heei oon menossa sunnuntaina samalle kirppikselle myymään, nii ajattelin kysyä sulta muutamaa juttua:
    oliko siellä paljon lapsiperheitä asiakkaina, et mahtaisko about 6-8v tyttöjen vaatteet mennä hyvin kaupaks?
    ja millä hinnoilla myit sun vaatteita, siis esim. mikä vois olla hyvä hinta hupparista?
    niin ja sit vielä et paljonko otit vaihtorahaa mukaan?:)

    VastaaPoista