lauantai 26. maaliskuuta 2011

Turn it up LOUDER

Heeeeeej ;D Oon siis menossa huomenna sinne kirppikselle myymään, joten oon koko illan lajitellu vaatteita jne.jne. Nice, mul ois herätys kuuden tunnin pääst eli neljältä aamulla ;D Haha, tulee pitkät yöunet :D 
Olin tänää siis Mirkan ja Ainon kanssa. Iha perushengailuu Mirkalla feat. Wii yms. Iskä haki mut kotiin ja söin chicken wingsei<3 Ärsyttää kun en oo ehtiny täs illalla tekee melkein mitään muuta ku kattoo läpi noita kirppisvaatteita. Pitänee pian mennä nukkuun, et pääsen jotenki sängyst ylös huomenna. Saapi nähdä miten käy. 

 Villatakki, H&M
Musta toppi, H&M
Farkut, H&M

Kellokaulakoru, Glitter

Btw, olin kuullu Facebookissa tms. jostai Rebecca Blackista ja aattelin et se on varmaa joku laulaja. Kuuntelin YouTubesta sen jonkun kappaleen ja olin iha et onks tää joku parodia ;D Kappale itsessäänkin sanoituksineen on jotain niin hirveää, mut ton Rebecan ääni saa migreenin jyskyttämään pääkopan uumenissa. Tyttö on kolmetoista, ja laulaa surkealla nenä-äänellä jostain bilettämisestä. Sallikaa mun nauraa ja anteeks jos joku tykkää.

 

2 kommenttia:

  1. Samaa mielt tost rebekast..karseeeta!! ;---DDD
    Ja muuten tykkään sun kellokaulakorust! :)

    VastaaPoista
  2. Haha, juu. Ja kiva, että tykkäät =)

    VastaaPoista