torstai 19. huhtikuuta 2012

Hulluja päiviä ja tanssiharkkoja

Hulluil päivil oli jotenki niin ihanaa, löysin vaik mitä ja meniki rahaa iha mukavasti:D Lopetin summien laskemisen 53 euron jälkeen mut en kyl sadal eurol silti sentään ostanu:D Tuli hyvä fiilis, ku oli aamul päässy shoppailee ja sit tulee kouluun niitte ostoskassien kans ja muistaa mitä kaikkee löydöksii oli tehny:) Shoppailust tulee aina hyvä mieli ja sit myöhemmin vast iskee se huono omatunto et "apua mihin mä oon taas menny tuhlailee". Aattelin et ehkä lauantaina tai sunnuntainaki ois kiva mennä. Sunnuntaina oon menos taas töihin, et sen jälkeen vois vaik käydä mut en sit tiiä onks sillon enää mitää hyvää jäljel..
 Huivi, 4,90 e, Pieces
Bongasin kassalla korillisen huiveja ja päädyin kavereiden mielipiteen avustuksella tohon kukalliseen. En hirveen usein huiveja käytä, ehkä siks koska oon enemmän niitä koruihmisiä.


Toppi, 19,90 e, Pepe Jeans
Meinasin päätyä tohon samaiseen toppiin valkosena, mut päädyin siihen et mun vaatekaapista löytyy vähän liikaakin valkosta ja innostus ei oo viel laantumassa, eli hyvä tasottaa värivalikoimaa keltasella. Musta on ihana bongailla Hulluilta päiviltä aina merkkituotteita halvemmalla, ja musta toi toppi on jotenki kiva, sopii kesään. Otin tahallani M-koon ja siksi noin löysä. Kotona vähän kaduin, että mahtaako olla liiankin löysä mut meneepähän ainaki vaik lihoiski ja ei tuo nyt niin pahannäköinen ole. Halusin joka tapauksessa käyttää bandeautoppia tuolla alla.

Lindtin Lindor -suklaa, 3,50 e/pussi
Ostan tota joka vuosi ja toi on niin hyvää suklaata:) Tosi laadukasta, ja noiden pallojen sisällä on semmosta pehmeetä suklaata. Kuulostaa oudolt, mut maistuu viel paremmalta vähä lämpimässä sulaneena.

Toppi, 5,90 e, Only
Ostin noita kaks kappaletta, koska kuten kerroin, oon jotenki alkanu innostuu toppien koristelusta. Bongasin meiän komerosta yks päivä vanhat vaaleensiniset farkut, ja aattelin et niistä osi kiva leikata jotai kirjaimia ja muodostaa sana tohon toppiin. Niit paljettikankaita ja kangasmaalejaki ajattelin hyödyntää:) Haluun tehdä Nyan Cat -topin!


Kangaskassi, 12,90 e, Svea
Blogger jostain syystä raiskas ton ylemmän kuvan laadun, mut saatte kai jotai käsitystä itse kassista..?:D Huomasitteko muuten, et aika samaa kuviota tässä ku siinä Piecesin huivissa. Musta tää on jotenki niin täydelline kesän rantakassiks, ehkä tosin vähän liiankin pieni mulle. Raahaan aina puol omaisuutta rannalle + jonkun jättikokosen sipsipussin ja kaikkee tommost. Meinasin, et vaihdan ton sittenki tummansiniseen samanlaiseen yksilöön, mut taidan pitää tän. Pohjimmiltaan kukkakuosit on mun juttu.

Julie & Julia -dvd, 4,90 e
Ää ette usko kuinka kauan oon yrittäny metsästää tätä Anttilasta ja muualta. Aattelin et ainoo vaihtoehto on tilata cdon.comista, mut olin aika onnelline ku tää löyty Stockalta ja viel tosi halvallaki. Kyseistä leffaa on kehuttu ja Meryl Streep on sitäpaitsi ihana<3


Kesämekko, 5,90 e, Only
Kiitos Blogger tämänkin laadun siunaamisesta:) Mä en tiiä näyttääkö toi yhtä hyvältä kuvassa ku luonnossa, mut luonnossa tää on tosi kivannäkönen. Kesää ajatellen tän ostin kuten kaikki muutki ostokset suunnilleen. Tosi mukava päällä ja sopii tyylii rannalle tai minne vaan:) Henkarilla tää ei ollu kummonenkaan ilmestys, mut ku puki päälle ni oliki tosi nätti.

Rahaa tuli siis kulutettua varmaan ihan mukavasti. Olin aika yllättyny ku aamulla paikan päällä ei ollukaa niin paljon porukkaa ku viime vuonna. Viimeks Stockan edessä oli ollu kauhee naislauma, jotka oli ovien avauduttua rynnänny täysillä sinne sisälle:D Mua houkutti Stockalla Redkenin ja Paul Mitchellin shampoo-hoitoainesarjat, mut päätin kalliin hinnan takii olla ostamatta, vaiks onki laadukkaita.

Täs illemmalla tuli vietettyy semmoset kahen tai kolmen tunnin tanssiharkat, joissa oli suurin osa muistakin koulun tanssiryhmistä. Vedettiin jokasen ryhmän tanssi läpi pariin otteeseen:D Omalla ryhmällä viel paljon harjoteltavaa vaik näytös viikon päästä. Toivottavasti muut ryhmäläiset oikeesti panostaa, omasta mielestäni osaan sarjan ja näin mut liikkeiden vaihtoja haluun viel sulavammiksi ja tottakai siel lavalla sit pitää hymyillä suupielet kipeiks:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti