perjantai 27. huhtikuuta 2012

Päivä scenenä


Koulussa vapun kunniaks teemana pukeutuu mahdollisimman mauttomasti ja olin kyllä pettyny ku melkein kenelläkää ei ollu juuri mitään. Itse asias päivän lopuks sain tietää et mä olin voittanu parhaan pukeutujan palkinnon, ja no ok, ehkä mä ansaitsin sen koska olin kuitenki panostanu aika paljon ja miettiny teemaa jne.;)
Kuvasta ehkä huomaattekin, et käytin teemana jonkinlaista scenelissuyritelmää. Huomatkaa mm. kulmakarvat, rusketus, nudehuulet ja toi pesukarhuraita:D Joku sano koulussa et näytän tosi kauniilta tollee ja en ymmärrä kyl iha koska must toi on aika järkyttävä look enkä ikinä vois meikata tai edes pukeutuu tollee oikees elämäs. Silti jotkut vetää joka päivä tommoset pakkelit naamaan. Oli kyl vähän helpottunu olo ku pääsi pesee sit kotona ton meikkikuorrutuksen pois:) Vappuväritki lähti pääst yhel hiustenpesukerral.
 Mun kavereilla oli kaikilla JB -fanipaidat päällä, paitsi et Annika livisti kuvasta..:D









Mä en ihan ymmärrä mikä tän vuoden seiskoja vaivaa, ku yli puolella normivaatteet päällä. No ok, oli aika monella kasillakin mut moni oli sentään yrittäny pistää jotai vähä värikkäämpää ylle. Ysien pojilla näky sit jo kans aika hyvää vaatetusta mut jos nyt kerran vuodes saa pistää päälleen iha mitä haluaa ja just sillä idealla, ettei mikään vaatekappaleist sovi yhteen, ni vois vähä panostaa.
Olihan se vähän awkward tulla kouluun, ku huomas et monella ei ollu mitään kummempaa päällä, mut sit siihen tottu ku jotkut katto oudosti. Enemmän mä katoin oudosti niitä, joilla oli ne normivaatteet:D

 Kävin kampaajal torstain ja vähä pistettii vetyperoksidiblondi-ilmettä (huh onks toi ees yhdyssana?) hiuksiin. Oon laittanu niin paljon ruskeita raitoja mun hiuksiin, et se koko hiusten yleisväri on alkanu mennä tummempaan päin joten vaalennettiin platinanvaaleilla raidoilla.
Ja ää mun 1800-luvulta kotoisin oleva suoristusrauta hajos ja vaikken ookaa mikää semmone "ei suoristusrautaa, ei elämää" -tyyppinen ihminen, ni tykkäisin silti et hiukset ois suorat. Onneks paukkeli anto mulle sen vanhan raudan, ni mennää sille kunnes joskus on varaa ostaa uus..:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti