lauantai 21. huhtikuuta 2012

Silence

Vietin tän päivän kotona, mut oli itse asiassa aika paljon tekemistä. Kaikkea suunnittelemaani en ehtiny edes tehdä, ku meni osa päivästä ihan vaan laiskotteluun. Mun piti pyyhkiä pölyt mun huoneesta, mut päädyin sit vaan imuroimaan koko talon. Tein päivän lihaskuntoannoksen ja piti lenkilläki käydä, mut en sit saanu mahdutettuu sitä mihinkään väliin. Ehkä huomenna sitten. Hiukan ennen kuutta lähin viel nopeesti kauppaan ostaa leivontatarvikkeita vadelma-suklaaneliöihin ja sitruunatäytekekseihin. Sitruunakeksien teon jätin kotona suosiolla alkuperäsestä suunnitelmastani pois, mut noi suklaaneliöt leivoin. Aika makeita ja täyttäviä niistä tuli, mut onnistu tosi hyvin.




 Voisin ehkä joskus tehä jotai leivontapostauksii jostai hyvist resepteist tänne, jos vaan ootte kiinnostuneita:D Tyylii et kuvaisin kaikki työvaiheet ja kirjottaisin ohjeet alle.







Pitänee täst mennä nukkumaan, ku huomenna kaheksaks töihin. Onneks on sunnuntai, ni saa tuplapalkan. 
Eilen tuli kännykkään muuten viesti, et sain noutaa mun HTC'n korjaamolta. Jotai näytön kalibrointeja ym. ne oli siihen tehny, ja ainaki nyt toimii. Ainoo vaan, et kännykäst poistu aika määrä tietoja, esim. tärkeit muistutuksii kalenterista + mun kaikki sovellukset mukaan lukien Angry Birds:D Alusta sit vaan sitäki pelaamaan. Lisäks mä en tiiä mitä ihmettä on tapahtunu, mut mun näppäiblukko on täysin erilaine ku ennen, samoin puheluihin vastataan eri tavalla. Oli aika hyvä, ku mulle soitettiin tänään ja vedän vaan sormee joka suuntaan siin näytöllä ku ei ollu mitään aavistusta miten siihen puheluun vastataan. Ärsyttää toi uus näppäinlukko, se on ruma ja miks niitten nyt semmonenki piti siihen vaihtaa.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti