sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Pitsiprinsessa

Koko viikon ainoo kaunis päivä ja mä oon töissä --' No pakkohan sitä rahaa on jostain tienata, et kustannan kaiken tän mun kulutusjuhlan. Haha, tuli muuten tänäänki ostettuu pari juttuu kaupungilta. Kiertelin pari tuntii kaupoissa, ku ootin et äitiki pääsee töistä kotiin ja pääsisin sen kyydillä kotiin, ni tottakai mä törmäsin kaikenlaisiin houkutuksiin. Oon kuitenki ylpee itestäni, en esimerkiks sortunu Ginassakaan ostoksiin, vaik bongasin yhden ihanan raitaneuleen ja aattelin semmosen tunikanki ostaa, mut tunkee sen helman niinko hameen tai farkkujen sisään, et se ois vaan löysä t-paita.
Ku astuin Zaraan, ni tiesin siin samal et saattaa olla virhe mennä sinne, koska löysin taas ihan liikaa kaikkee.. xd Ostin kuitenki yhen paidan, vaik hinta vähän kirpasikin, yritän (huonol menestyksel) säästää rahaa ni semmoset euromäärät ei tee hyvää sille säästökuurille. Hankinpa sen nyt kuitenki. Ärsyttää välillä Zaran hinnat, en tiiä mikä niissä vaatteissa on, onks ne jotenki laadukkaampia ku välillä törmää ihan älyttömiin summiin ja taas välillä löytää jotain tosi hienoo ihan parillakympilläki.

Innostuin kuvailee päivän asukuvia
Nahkatakki, One Way
Aurinkolasit, Gina Tricot

Kauluspaita, Gina Tricot
Pitsihame, H&M



 Sitte niitä ostoksia..
Kauluspaita, 35,90 e, Zara
Kuvien laatu on <3 koska mulla ei oo vielä rahaa järkkäriin.. Tossa siis se Zaran paitalöydös, oisin muuten odottanu ja jättäny ton johonki muuhun ostelukertaan, mutku noita oli koko kaupassa vaan yks kappale, joten tottakai mun oli pakko hankkii toi heti. Tykkään noista olkapäiden hapsu-pitsiyksityiskohdista, vaik ei ne ehkä kuvassa kunnolla näykään.

Hiuskoru, n. 7 e, Spirit Store
Arvoin pitkään ton, ja semmosen pinkin härpäkkeen välillä, mut päädyin tohon aavistuksen verran neutraalimpaan vaihtoehtoon. Ton saa muuten myös vaatteeseen kiinni, koska tuolla takana on hiusklipsin lisäksi myös hakaneula.


Kahden t-paidan setti, 9,90 e, H&M
Olin ostanu ton jo viikko sitten mut väärän kokosena, joten kävin vaihtaa kaupassa oikeeseen kokoon. Aattelin et noita paitoja vois käyttää ton hameen kanssa, mut ois kans semmosii hyvii peruspaitoja kesäks shortsienki seuraks.

Tuli aika kuvapainotteinen postaus, mut aattelin et tykkäisitte, ja musta toi päivän asu oli niin kiva, jotenki niin mun tyylinen. Tosta hameesta tuli mun luottovaate:D En tiiä ootteko kyllästyny mun ainaisiin shoppailupäivityksiin, ite tykkään asu-/vaatekuvia sun muita ottaa, ni ei aina tuu ajateltuu et mitäköhä lukijat tästäki taas tuumii..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti