tiistai 21. elokuuta 2012

Autumn outfits.

Olin käyttäny eilen aika lailla aikaa asukuvien ottamiseen ja niiden muokkaamiseen, mut toisaalta tykkäsin tänkin päivän asusta ja halusin kuvata senkin, joten päätin yhdistää nää kaks asua samaan postaukseen. Mä mietin et vois ehkä jossain vaiheessa tehdä ihan kunnollisenkin syysasupostauksen, mut saa nähdä nyt. Näätte varmaan niitä asukokonaisuuksia aika kiitettävästi päivän asukuvissakin.
Kuvia tuli liitettyy tähän postaukseen yli 30 eli aika reilusti, kuitenkaan jokasessa otoksessa ei esiinny mun pärstä vaan yritin pistää väliin jotain muitakin fotoja päivältä:D
Ai niin ja toi uus banneri on väliaikanen, koska se vanha oli lievästi sanottuna sekava. Voi olla et vaihdan ton aika nopeesti uuteen, ku kyllästyn.

Maanantain asu
Villatakki, Gina Tricot
Farkut, Gina Tricot
Laukku, Spiritstore
Saapikkaat, Dinsko

 Rannekorut, Nomination ja H&M

Kelloriipus, Glitter


Tiistain asu
 Neule, Gina Tricot
Nahkatakki, One Way
Farkut, Gina Tricot
Leopardilaukku, Friis & Company

Kultainen sormus, Gina Tricot
Turkoosikivinen sormus, Cubus

Siipiriipus, Gina Tricot


Kuten oon aiemminki kertonu, Photobucketin kautta lataaminen yliterävöittää kuvia, toivon kuitenki et lopputulos ei oo ihan karmee. On tää nyt parempi vaihtoehto ku sumentuneet kuvat, jotka Bloggerista lataaminen saa aikaan.

4 kommenttia:

  1. Hei mil ohjelmal teet bannerit?:) Ja kivoi asui taas niinkun aina!

    VastaaPoista
  2. KARKKI APUA! MULLA ON SAMANLAINEN TOLLAINEN KINAN NEULE MUT HARMAA, voidaan sit vaihdella;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok kiitti infosta mut ois kiva tietää et kuka oot:D

      Poista