keskiviikko 15. elokuuta 2012

You can't have a better tomorrow if you're thinking about yesterday

Tää päivä on ollu tosi ristiriitasii tunteita herättävä. Toisaalta oli kiva olla parin kaverin kanssa ja ihan vaan puhua ensimmäistä kertaa oikeesti vapaasti kaikesta mitä on täs kesällä tapahtunu, mut sit toisaalta illalla tapahtu jotain mistä tuli taas aika paska olo. En ala selostaa yksityiskohtia, koska tähän liittyvät jutut on aika henkilökohtasii ja niit on tosi vaikee selittää.

Kerron kuitenki, et olin koulun jälkeen pienimuotosella eväsretkellä. Taas oltiin Kaivopuiston suunnalla, mut tällä kertaa kolmen ihmisen voimin. Haettiin kaupasta kaikkee hyvää, paitsi et kassalla kävi nolo tilanne, ku huomasin et ilmeisesti mun kortilla ei oo enää ees sen vertaa rahaa et oisin pystyny maksaa viiden euron ostokset. Voi kamaluus kuinka paljon mä oon oikein viime aikoina tuhlannu, viimeks ku katoin pankkiautomaatilla saldon, se näytti et mulla ois ollu vielä 30-50 e jäljellä ja kukaan muu ei tiiä mun kortin koodia (vaimikälie se on). Just kun mun pitäis kerätä rahaa pidennyksiin ja kattolamppuun..:(
No kuitenki, syötiin, juteltiin, kuvailtiin ja kuunneltiin musiikkia siin puistossa monta tuntia:D Jossain vaiheessa alettiin tekee Sagan kans semmost vatsalihasohjelmaa ja just sillon joku turistibussi pysähty siihen ja sielt purkautuu jotai 30 turistia jotka kävelee ihan siit meiän ohi ja kattelee aika uteliaasti meiän treenaamista:D

Lähettiin kotiin päin seittemän aikaan ja mä ja Saga mentiin viel tarhan pihalle juttelee. Oli kokonaisuudessaan kiva päivä ja oli kiva vaan unohtaa kaikki negatiiviset jutut. Kuvia on aika paljon, mut olihan tota tekstiäki aika määrä..

 eväät:)

Sagan ja Pauliinan tanssi

Huomatkaa trolli takana:D

Näin hyvin mun ja Sagan treeni oikeesti suju:D

takaa-ajo ::D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti