sunnuntai 5. elokuuta 2012

Jukupark

En mielenkiintosempaa otsikkoo keksiny, mut kertoo ehkä parhaiten tän päivän kulusta. Suunnattin Ainon kanssa siis jo yhentoista aikaan Jukuparkiin. Joku ehkä muistaakin et mähän olin siellä jo kerran tänä vuonna, mut koska tulin sinne vähän myöhässä mun töiden takia, ni ehdin olla koko vesipuistossa vaan pari tuntia. No nyt mulla oli joku etuseteli, mikä oikeutti sisäänpääsyyn 10 euron hinnalla (norm. 21 e), joten halusin käyttää sen ja päästä kunnolla laskee mäkiin ym.
Koko päivä oli kokonaisuudessaan tosi hauska, kierrettiin Ainon kanssa kaikki mäet moneen kertaan ja oltiin iha sulkemisaikaan saakka eli jotain 7-8 tuntia:D Tuli muuten ihan kiva rusketuskin pintaan, mut en sentään palanu mikä oli aika yllättävää ku levitin aurinkorasvaa vaan kerran koko aikana.
Välil mentiin ottaa aurinkoo ja pelailtiin korteilla, mut se oli oikeestaan aika vaikeeta, ku siellä tuuli sillon jonkin verran ja kortit lenteli ympäriinsä:D Yritettiin sit metsästellä niit kortteja muiden aurinkotuolien alta ja juosta niiden perässä.
Tuli aika lailla muitakin järkeviä älynväläyksiä tän päivän aikana, et oli varmaan muillakin ihmisillä hauskaa siel vesipuistossa meitä seuratessa mutta hei, eipä se meitä haitannu.

Mua tais pistää joku pieni ampiainen tänään, koska oltiin yhdessä altaassa ja yhtäkkii Aino vaan alkaa huutaa jotain, et mun ympärillä pyörii ampiainen. Sukelsin sit veden alle, mut ennen sitä tunsin jotai pistävää kipua mun korvan takana. Olin ihan varma et se ampiainen oli pistäny mua, mut ihmettelin ku se ei sattunu yhtä paljon ku semmonen taannoinen pistos, minkä sain joskus käteen. Kotona huomasin et siihen oli noussu pieni paukama.
Levitin täs illalla vähän hydrokortisonia siihen ja parin tunnin päästä pistosta ei ollu jälkeäkään eikä korvaan sattunu yhtään. Tais siis olla kyseessä suhteellisen pienikokonen ampiainen, mut hyvä juttu se tietenkin oli, ettei sattunu enemmän ja kammoan muutenki ampiaisii niin paljon. Niitä oli joka paikassa siel Jukuparkissa ja ku oltiin syömässä ni niit pörräs siin viel tavallist enemmän. Oli kiva juosta tarjottimien kanssa ympäri sitä aluetta samalla ku ihmiset tuijottaa ja nauraa meille:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti