tiistai 14. elokuuta 2012

If she was away

Mun piti kuvata tänään kaikki topit vaatepostauksen 5. osaan mut en sit jaksanukaan vaan jumituin telkkarin ääreen kattomaan My super psycho sweet 16 -leffaa. Sen jälkeen aattelin et pakko saada jotain kuvia päivän postaukseen, joten otin sit kameran kiltisti käteen.

Ai niin ja koin äsken niin pelottavan hetken yksin kotona! Olin tos pihalla, ku huomasin et Wilma (kissa) istuskeli siinä ruohikolla ja semmonen talintintti pilkistää sen suusta. No yleensä aina on käyny niin, et me saadaan se kiinni itse teossa ja se lintu on ollu vielä elossa, joten yritin sit saada sitä kattia kiinni, mut se juokseeki meille sisälle (tosta näkee, että ei silläkää oo aina ihan kaikki muumit laaksossa, ku harvinaisen tyhmän ratkasun teki). Heti ku kissa oli sisällä, se lintu räpisteli sen suusta pois ja alko lentelee ympäri olohuonetta. Telkesin kissan kylppäriin ja soitin paniikissa äidille samalla ku se lintu lenteli siellä katonrajassa hätääntyneenä. Äiti sit soitti jollekin meiän naapurille, joka tuli pelastaa tilanteen ja sai ajettua sen linnun takasin ulos:D Ei toi kuulosta pelottavalt tilanteelt ja vaik kyse oli ihan pienestä tintistä, ni pelkäsin silti et se alkaa nokkia mua tai jotain:D

Kai mun pitäis jotai mainita täst ensimmäisest koulupäivästäki, mut ite suhtauduin siihen aika neutraalisti (tietenkää ei ollu kiva luopuu kesälomast, mut ei toi viimenen kouluvuosi niin iso juttu mulle oo). Tottakai yritän täs viimesenä vuotena nyt nostaa jotain numeroita viel lisää, et sais ehkä jotai stipendejä sit vuoden lopussa (:D) mut pääsen jo tällä keskiarvolla lukioon, ja mulla ei oo tapana päästää sitä repsahtamaan lukuvuoden aikana, joten ei paineita. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti