torstai 2. elokuuta 2012

Vaatepostaus osa 3

Lupailin viime vaatepostauksen osassa, et siirtyisin pitkähihasten jälkeen mekkoihin joten toteutin sit suunnitelmani ja kuvasin ne. Mulla on aika lailla mekkoja, 13 kappaletta ku laskin. Tietysti eihän se varmaan jonkun mielestä oo paljon, mut on se musta aika lailla:D
Ja muistakaa, mustakehyksiset on taas niitä lempivaatteita.

Mekko, Nelly.com

Pitsimekko, Gina Tricot

Mekko, H&M

Mekko, Nelly.com

Kukkamekko, Gina Tricot

Sifonkimekko, Gina Tricot

Kotelomekko, Gina Tricot

Sifonkimekko, Fashion New York
Tää oli se mun rippimekko ja musta tää on vaan niin ihana<3 Kaiken lisäks ei oo mikään ihan pinkki kermaleivosleninki, joten voin pukee tän vaik todistustenjakoon tms. Kaiken lisäks tän mekon muotoilu on tosi hyvä, koska mulla on normaalisti ihan putkivartalo ja tää luo mulle ees jonkinlaisen vyötärön:D
Haha sori toi repsottava henkarilenksu tossa sivussa.

 Tweedmekko, H&M

Mekko, H&M
Ostin tän joskus kaks vuotta sitten alennusmyynneistä. Tää oli vielä sillon iso mulle, mut makso vaan 4,95 ja tykkäsin tästä väristä, joten aattelin et se sopis jo vuoden päästä hyvin mun päälle. No tää on joku XS mut roikkuu vieläkin mun päällä:D Sain sen joten kuten aseteltua tos kuvassa sillee, et se pysyy hiukan ylhäällä. 

Kukkamekko, Only
Tämäkin taas näitä kuuluisia vikaostoksia. Riehaannuin hiukan kevään Hulluilla päivillä ja hamstrasin vaan kaikkia vaatteita. Tätäkään mekkoa oon käyttäny tasan 0 kertaa, eihän tässä nyt sinänsä mitään vikaa ole mut ei oo ehkä sittenkään ihan mun tyylinen mekko ainakaan malliltaan. En kuitenkaan viitsis viel kirpparillakaan myydä, ku pelkään et jään sittenki kaipaamaan tätä.

Mekko, Only

Kukkamekko, Spiritstore
No tää oli kyllä hyvä ostos, oon käyttäny tätä aika monta kertaa ja tykkään edelleenkin. Harmi vaan, että helma alkaa jäädä vähän lyhyeks vaiks mekko muuten sopiikin päälle. Sori kuvan ylivaloittuneisuudesta, saatte kyllä varmaan jonkinlaisen käsityksen vaatteesta ja ootte te tän kyllä asukuvissakin ennenkin nähny.

Joo tosiaan, osa kuvista oli aika ylivalottuneita. Kirkkaassa päivänvalossa kuvaamisessa on huonotkin puolensa ja muokkauskaan ei kaikkee pelasta. Toivon et kuitenki tykkäsitte mekoista ja postauksesta. En tiiä vielä mitkä vaatteet on esittelyvuorossa seuraavana. Ehkä voisin kuvata mun farkut..?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti