lauantai 11. elokuuta 2012

Through the night

Mua odottaa huomenna kesäloman viimenen työvuoro, onneks on sunnuntai joten saan siitä kaksinkertasen palkan:) Käydään töiden jälkeen äidin kanssa kattomassa Sokoksella jotain kristallikruunun tapasta lamppua, mikä vois sopii tohon mun uuteen huoneeseen. Samalla vois kattoo josko sieltä löytyis jotain kivoja tyynyjä tohon sängyn päälle. Ikeassaki pitäis käydä ostamassa 50 eurolla henkareita vaatekaappiin:D
Mä jotenkin vaan tykkään tästä huoneesta nyt niin paljon, haluisin jo tehdä teille sen huonepostauksen mut en aio toteuttaa sitä, ennen ku mulla on uus lamppu ja verhot:)

Mukaudun muuten näiden parin seuraavan päivän aikana aika kivasti uuteen unirytmiin. Meinaan huomenna herään puol seiskalta ja oon luultavasti illalla ihan rättiväsyny joten meen aikasin nukkuu. Maanantaina mulla on kampaaja-aika klo 12 mut luultavasti pakotan itteni hereille jo kaheksan aikaan ni saan sit illalla unta. Meinaan en haluis herätä tiistaina silmäpussien ja tummien silmänalusten kanssa.


Haha toi näyttää A-kirjaimelta, vaik se ei oo tarkotus:D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti